CodeOasis תגייס כ-20 עובדים חדשים עד סוף השנה

החברה מתעסקת בתחומי הפינטק והפיננסים ● היא נותנת מענה מקיף הכולל תכנון, פיתוח, עיצוב ממשק משתמש וחוויית לקוח, בדיקות תוכנה ושירותי IT, והיא מספקת גם ייעוץ טכנולוגי ושירותי CTO

רונן פישר, מנכ"ל משותף, CodeOasis

CodeOasis, המתמחה במתן שירותי תוכנה בתחומי הדיגיטל ומערכות מידע, תגייס עד סוף 2016 כ-20 עובדים חדשים למגוון תפקידי היי-טק מרתקים.

ב-CodeOasis עובדים עם ארגונים גדולים, בינוניים וסטארט-אפים בתחומי הפינטק והפיננסים, המסחר האלקטרוני, האינטרנט, האפליקציות, התקשורת, הקמעונאות, הרכב, הביטחון ועוד. החברה נותנת מענה מקיף הכולל תכנון, פיתוח, עיצוב ממשק משתמש וחוויית לקוח, בדיקות תוכנה ושירותי IT, והיא מספקת גם ייעוץ טכנולוגי ושירותי CTO.

"העובדים שלנו הם Early-Adaptors, החיים טכנולוגיות חדשות, מדי יום ביומו, ומתמחים במערכות קוד פתוח .Net, מובייל והאינטרנט של הדברים", אומר רונן פישר, מנכ"ל משותף ב-CodeOasis.

"אנחנו מציעים לעובדים גיוון רב בסוג הלקוחות, הפרויקטים והטכנולוגיות. העובדים שלנו נחשפים לטכנולוגיות חדשניות בשוק, לומדים ומתפתחים מקצועית ללא הרף. אנחנו מחפשים את העובדים שניחנים בראייה מערכתית, שיכולים לנהל קשר ישיר עם הלקוחות ושמתחברים למוטו של החברה – אין אתגר או צורך של לקוח, שעובדי CodeOasis אינם יכולים לתת לו מענה".

בין התפקידים:
● מנהלי פרויקטים עם הבנה עסקית רחבה, היכרות עם סביבות טכנולוגיות מגוונות ויכולת ללוות לקוח מקו הזינוק לקו הסיום בהצלחה.
● מפתחי MVC .NET עם ניסיון וידע ב- Asp.net, ב- 5/MVC3/4 וANGULAR.
● ראש צוות פיתוח MVC .NET עם ניסיון וידע ב-Asp.net עם יכולות גבוהות ב-Client/Server ו-DB ועם למעלה משלוש שנות ניסיון.
● ראש צוות פיתוח Open Source (NodeJS/PHP) עם ניסיון של שנתיים ב-Client/Server והיכרות טובה עם NodeJS//PHP,MVC Frameworks ,Angular ועוד.
● מפתחי CLIENT עם ניסיון של שלוש שנים ומעלה בפיתוח ב-JavaScript ,Angular/React, ES6, HTML5/CSS3, LESS/SASS תשתיות עיצוב ועוד.
● Full Stack PHP Web Developer עם ניסיון של שנתיים ב-PHP, MVC Frameworks, פיתוח ואפיון מונחה עצמים (OOP/OOD), Design Patterns, שאילתות SQL, כתיבת Restful API.
● מומחי בדיקות ברמות שונות, עם יכולת לבצע בדיקות ידניות ואוטומטיות למערכות, כתיבת תסריטים וניהול כלי בדיקות.

משרדי החברה שוכנים בהרצליה פיתוח. לשליחת קורות חיים לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים