חדש: אינסטגרם מאפשרת למשתמשים להסתיר תגובות לא הולמות

מעליבים אתכם באינסטוש? מעכשיו יש סיכוי סביר שלא תצטרכו להתמודד עוד עם העלבונות הללו ועם יתר התבטאויות לא רצויות, בזכות אלגוריתמי סינון חדשים שנכנסים לפעולה ברשת החברתית המצולמת

תוספות וחידושים. אינסטגרם

במאמץ להפוך את אינסטגרם (Instagram) למקום בטוח ומהנה יותר בעבור כל משתמש, הודיעה החברה אתמול (ב') כי מעכשיו תאפשר למשתמשיה להסתיר תגובות לא הולמות או לא רצויות.

כדי לדייק, אפליקציית אינסטגרם תיתן למשתמשים יכולת להחיל הגדרות אשר יסתירו באופן אוטומטי הערות שאינן מקובלות עליהם. על מנת לעשות את העבודה הזאת יישמה החברה לאלגוריתמים שיהיו מסוגלים לסרוק הערות בחיפוש אחרי מילים או ביטויים אשר עליהם מדווחים רבים כעל בלתי הולמים, כך שהאלגוריתמים ידעו מה לסנן ומה לא לסנן.

החופש להיות עצמך

אינסטגרם הצהירה כי מטרתה היא לספק לכל המשתמשים בפלטפורמה שלה הרגשת ביטחון וחופש להיות עצמם, תוך שיתוף חייהם באמצעות תמונות, ושלצערה נושא ההערות על פרסומים עלול להפוך אותה למקום לא ממש בטוח, אם לא ייבדק ויטופל.

בעוד שכלי התגובות החדש שיפעל באפליקציה אמור להסתיר כברירת מחדל ובאופן אוטומטי מילות מפתח וביטויים שנראים בלתי הולמים, משתמשים יכולים גם לשלוח הצעות למילות מפתח משלהם ולביטויים שאינם לרוחם, תחת אפשרות 'מילות המפתח המותאמות אישית', שממוקמת ממש מתחת ללחצן החדש.

מכיוון שכל משתמש שונה, ולא כל אחד ימצא בעייתיות באותו אוסף של מילים וביטויים, על ידי שילוב רשימה של מילות מפתח שעליהם מדווחים משתמשים רבים כברירת המחדל עם קבוצה של מילות מפתח מותאמות אישית ובאופן ייחודי לכל משתמש, יוכל הכלי החדש להסתרת תגובות של אינסטגרם לסנן באופן מדויק יותר את התגובות שכל משתמש ישמח להעלים.

החברה הכניסה את התכונה החדשה לפעולה החל מאתמול, לכן לאחר עדכון האפליקציה הבא שיבצעו הגולשים – אמור לחצן המצב החדש להופיע אצל משתמשי היישומים הן במכשירי האנדרואיד והן ב-iOS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים