הרשויות בארצות הברית: להפסיק להשתמש ב-Galaxy Note 7

לאחר הריקול שביצעה סמסונג, פרשת המכשירים החדשים והסוללות המתפוצצות ממשיכה להסתבך

Galaxy Note 7. מקור: אתר סמסונג

פרשת הסוללות המתפוצצות של ה-Galaxy Note 7 ממשיכה להכות גלים ולהתרחב: לאחר שדווחו לפחות 35 מקרים של התחממות והתפוצצות של הסוללה במכשירים החדשים, הודיעה סמסונג (Samsung) כי הפסיקה את ההפצה שלהם וכי תחליף כל אחד מהמכשירים שנמכרו. מתלונות שהגיעו ממשתמשים עלה כי למרות ההודעה, המכשירים עדיין נמכרו, והסוכנות לבטיחות המוצר (CPSC – Consumer Product Safety Commission) בארצות הברית נדרשה להתערב.

בסוף השבוע פרסמה הסוכנות הצהרה שבה היא מבקשת מהצרכנים להפסיק להשתמש במכשירי Galaxy Note 7, שנוטים לעלות באש. עוד הצהירה הסוכנות כי היא עובדת עם סמסונג בשיתוף פעולה בנוגע לתוכנית הריקול. "אנחנו ממליצים לכל הצרכנים בעלי Galaxy Note 7 לכבות את המכשירים ולהפסיק להטעין אותם", נכתב בהודעה.

בהודעה נפרדת פרסמה סמסונג הצהרה, ובה היא מאשרת את שיתוף הפעולה עם הסוכנות ומצהירה שהיא כבר לא מוכרת או מפיצה מכשירים שעשויים להיות תקולים. יותר מכך, היא ביקשה בהצהרה ממשתמשים בעלי מכשירים לא להשתמש בהם. "אנחנו מבקשים ממשתמשים לכבות את מכשירי ה-Galaxy Note 7 שלהם ולהחליף אותם מיד", אמר טים באקסטר, נשיא סמסונג באמריקה.

המכשירים ישווקו שוב "מוקדם ככל האפשר"

התערבותה של הסוכנות עשויה לזרז את תהליך ההחלפה. סמסונג הודיעה שמכשירי ה-Note 7 ישווקו ויוחלפו "לאחר השלמת התהליך מול הסוכנות", אך לא החברה ולא הסוכנות פרסמו לוח זמנים לכך מעבר לאמירה "מוקדם ככל האפשר".

מכל מקום, לדברי החברה, מי שכבר רכשו את המכשירים יכולים לקבל במקומם את דגמי ה-Galaxy S7 או ה-Galaxy S7 Edge, ולקבל זיכוי כספי על ההפרש במכשירים. לחילופין, הם יכולים לקבל בהשאלה מכשיר מדגם J, בזמן שהם ממתינים ל-Note 7.

בתוך כך, מנהל התעופה הפדרלי של ארצות הברית פרסם בסוף השבוע אזהרה לטסים, שבה הם נדרשים לא להדליק או להטעין את המכשיר המדובר בתוך מטוסים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים