מיקרוסופט עובדת על אפליקציית Messenger לארגונים

על פי דיווחים, החברה בונה צ'אט ארגוני שאמור להתחרות באפליקציות קבוצתיות אחרות שכבר מספקות אפשרות לשיחות פנים-ארגוניות חכמות

מיקרוסופט. צילום: BigStock

למרות פורטפוליו מגוון של שירותים לשיתוף פעולה בין צוותים, מיקרוסופט (Microsoft) עדיין נאבקת לספק תחרות רצינית לאפליקציות המסרים המידיים שמתמקדות בפעילות של קבוצות, כמו HipChat ו-Slack.

אמנם יש לענקית הטכנולוגיה את SharePoint, את סקייפ לעסקים (Skype for Business) ואת Yammer, אבל אף אחד מהם אינו מתחרה ישיר אמיתי בשלל התכונות המתקדמות של אפליקציות המסרים המודרניות.

המצב הזה עשוי להשתנות בקרוב, כך על פי דיווח של MSPoweruser מיום ג' השבוע. לדברי האתר, מיקרוסופט עובדת ככל הנראה על Skype Teams – שירות חדש עם יכולות צ'אט קבוצתי שיהווה תחרות יותר ממוקדת וישירה ל-Slack.

השירות, שניבחן בימים אלה באופן פנימי במיקרוסופט, אמור לאפשר למשתמשים לנהל צ'אט הן באופן פרטי והן בקבוצות ולתמוך במספר תכונות שמציע סקייפ, כולל שיחות וידיאו וקול. על פי הדיווח, Skype Teams גם יאפשר למשתמשים להשתחל בין כמה שיחות צ'אט, תכונה ש-Slack עובדת עליה אבל טרם השיקה. השירות כולל גם Fun Picker, אשר מקל על המשתמשים להכניס ממים וקבצי GIF מ-Giphy ועוד הדגשים חזותיים אחרים לפעילות הקבוצתית שלהם.

מסייעים לאנשים להיות יעילים יותר

הפיתוח החדש עולה בקנה אחד עם החזון הכולל של מיקרוסופט ליצירת מוצרים ושירותים המסייעים לאנשים להיות יעילים יותר. לחברה יש כבר כמה מוצרים שעושים דברים דומים – סקייפ לעסקים (שנודע בעבר בשם Lync) הוא ההצעה של החברה בתחום הטלפוניה לעסקים, שיחות וידיאו במתכונת שיחות ועידה ושירות מסרים מידיים, לרבות צ'אט קבוצתי; Yammer, אשר נרכש על ידי הענקית בשנת 2012, ומציע גם הוא הודעות מידיות, יחד עם פיד חדשות סטייל-פייסבוק (Facebook) שמיועד לשיתופי מידע; ו-SharePoint, המאפשר לצוותים הפועלים באתרים לכתוב בלוגים, לשתף פעולה בעבודה על מסמכים ולעשות שורה שלמה של דברים אחרים יחדיו.

בעוד שכל אלה מטפלים בכמה רכיבים ממה ש-Skype Teams מנסה לעשות, אף אחד מהם לא מתחרה ישירות עם מוצרים חמים במרחב הזה.

עדיין לא ברור מתי מתכננת מיקרוסופט להשיק את השירות, אם כי ייתכן שהוא יוצג כבר בכנס Ignite של החברה שיתקיים בסוף החודש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים