קים קרדשיאן בחורה מפילה – שרתים

אין ספק שהיא יודעת לטלטל את האינטרנט, אבל במקרה הזה היה הטלטול רציני ● קרדשיאן צייצה על סטארט-אפ מסוים, והעניין שעוררה בו גרם למהומה ● במקביל התעוררו גם תהיות בנוגע לתועלת שיש לכוכבת מהמחמאות לחברה

קים קרדשיאן. צילום: BigStock

הציוץ: "JetSmarter הופכת נסיעות פרטיות לכל כך פשוטות! הלוואי שהייתי חושבת על היישום הזה, זה גאוני! תודה jetsmarter@" – נשמע אולי כמו פרגון רגיל לאפליקציה שמישהו התלהב ממנה, אבל כשהמישהו המפרגן הזה הוא קים קרדשיאן קורים דברים מפתיעים.

קרדשיאן פרסמה בחשבון הטוויטר (Twitter) שלה כמה אזכורים על היישום של JetSmarter, לא בדיוק שירות להמונים אלא בעיקר סטארט-אפ לבעלי ממון, שמטרתו הזמנת מטוסים פרטיים.

למי שמתחיל לחשוד, נספר שלאחרונה אכן הואשמה קרדשיאן בדבר נטייתה שלא לחשוף את קשריה עם חברות שונות שאותן היא מזכירה בחשבון האינסטגרם (Instagram) הפופולרי שלה, אשר לו מספר "צנוע" של 81 מיליון עוקבים.

אם בעבר היו אלו תמונות עירום וויראליות של הסלב יוצאת הריאליטי, או אזכור האפליקציה המבוקשת שלה, שיצרו את הבאזז הגדול באינטרנט, הפעם הצליחה קרדשיאן לספק טלטלה מסוג חדש כששרתי הסטארט-אפ JetSmarter קרסו עקב הציוץ המפרגן שלה.

אובססיה לחברה

פול גרוסוויץ', ראש חטיבת ההתרחבות הגלובלית של חברת המטוסים הפרטיים, סיפר בראיון לאתר Business Insider כי הציוץ שהתייחס ליישום של JetSmarter שפרסמה קרדשיאן, ושהופיע בטוויטר באחד במאי, הביא ל"כל כך הרבה פניות, עד שהשרתים שלנו נפלו למשך זמן מסוים".

אגב, קרדשיאן חזרה לצייץ אודות אותה חברה עוד פעם נוספת בחודש מאי ולאחריה שוב ביוני, ואילו לאחרונה אף הודיעה כי  "יש לי אובססיה" לשירות של JetSmarter.

מה המומחיות של JetSmarter מלבד בכיבוש לבה של קרדשיאן? החברה מאפשרת להשתמש במטוסים ריקים בחינם בהזמנה שנעשית דרך האפליקציה ובתמורה לדמי מנוי שנתיים.

עקב הרמת הגבות ונפילת השרתים שעוררה התייחסותה של קרדשיאן לחברה, הגיבה JetSmarter ל-Business Insider וטענה שאינה נוהגת לשלם למפורסמים בכדי שיהללו אותה במדיה החברתית, אך היא בהחלט מספקת להם אפשרות לשימוש בחינם בשירותיה.

בנוגע לפרסומיה של קרדשיאן בחשבון האינסטגרם, כבר חשף לאחרונה גוף בשם Truth in Advertising, שהוא ארגון ללא מטרות רווח, שיותר מ-100 פרסומים של קרדשיאן ואחיותיה לא זכו ל"גילוי נאות" בדבר קשריהן עם החברות ששמותיהן הועלו בפוסטים שונים, כמו שדורש החוק הפדרלי בארצות הברית. במפתיע – אחת מהחברות הללו היא לא אחרת מאשר JetSmarter.

שתהיה לך טיסה פרטית נעימה, קים!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים