FIS הטמיעה מערך אחסון של נימבל בסניף הישראלי שלה

את הפרויקט ערכה DnA-IT ● הוא ארך כמה ימים והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים

איציק בן עזרא, מנהל ה-IT של FIS בישראל

FIS, הפועלת בעולם של פתרונות בנקאות ותשלומים, השלימה הטמעה של מערך אחסון של נימבל סטורג' (Nimble Storage), בסניף הישראלי שלה.

את הפרויקט להטמעת מערך האחסון ההיברידי ערכה DNA-IT, והוא משמש את פעילות הסניף הישראלי של סאנגארד (SunGard). זו האחרונה נרכשה על ידי FIS במרץ 2016. הפרויקט ארך כמה ימים והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

הפתרון יהווה בסיס לנגישות אל נתונים המשמשים מערכות ארגוניות, כגון מערכות פיננסים ו-ERP, וכן לאחסון מכונות וירטואליות שמשמשות את מערך התמיכה של FIS – לצורך סימולציה של מערכות הפועלות אצל לקוחות. ההטמעה שביצעה DnA-IT נעשתה בצורה שקופה לחלוטין עבור המשתמשים.

במסגרת הפרויקט הותקנה מערכת האחסון CS300 של נימבל, בנפח של 50 טרה-בייט, כולל מערכת נוספת עבור שכפול, המבוסס בסניף של החברה בצרפת. הבחירה בנימבל נעשתה, בין היתר, בעקבות הטמעות אחרות של מערכות האחסון שלה באתרים אחרים ב-FIS.

כפיר שפיר, מנהל פעילות ישראל בנימבל סטורג'

כפיר שפיר, מנהל פעילות ישראל בנימבל סטורג'

איציק בן עזרא, מנהל ה-IT של FIS בישראל, אמר כי "הפרויקט הביא לשיפור משמעותי בזמני התגובה ובקצב הקריאה והכתיבה לדיסק, דבר המאפשר תמיכה במערכות IT רבות ומורכבות יותר".

בנוסף, אמר בן עזרא, "יכולות הדחיסה של המערכת הביאו לכיווץ של כ-40% בנתונים. כתוצאה מכך, הצטמצמה גם תפוסת מקום פיזית של מערך האחסון ל-3U. הפרויקט מאפשר גידול בהיקף מערך האחסון, ללא פגיעה בביצועים ועם חסכון משמעותי בחשמל".

לדברי בן עזרא, "הלכנו על משהו מתקדם מאוד, וזה הקפיץ אותנו בכמה רמות, מבחינת כלי ניהול והוספת יכולות שלא היו לנו בעבר. כך, קיבלנו בין השאר, טכנולוגיות מסוימות שקיימות אצל מתחרות, בלא תשלום נוסף. במערכת הקודמת לקח לנו המון זמן רק לבצע התקנה והגדרות כגון LUNs ,iSCSI וכל מה שמסביב. בעקבות הפרויקט, המערכת כבר מספקת שירותים ברמה גבוהה".

כפיר שפיר, מנהל פעילות נימבל בישראל ציין כי "בארגון כמו FIS, היציבות והמהירות חשובים מאין כמותם. הפרויקט סייע להגדיל משמעותית את היציבות, הורדת העומס, ביצועי היישומים, להפחית את שטח הרצפה של מערך אחסון הנתונים ואת צריכת האנרגיה. בנוסף, הניהול והבקרה הפכו לפשוטים הרבה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים