בינת סמך תנהל את מערך התמיכה לעובדי הקד"מ של לאומי קארד

היא תעשה זאת באמצעות מוקד תמיכה שכולל מוקדנים אשר הוכשרו לטובת הנושא ● הפרויקט הוא לשלוש שנים והיקפו מוערך בשוק ב-1.5 מיליון שקלים

גולן אטד, סמנכ"ל פיתוח עסקי בבינת סמך

בינת סמך תנהל בשלוש השנים הקרובות את מערך התמיכה הטכנית שמיועד לעובדי קידום המכירות של לאומי קארד. מהחברות לא נמסר היקף העסקה, שנכנסה לתוקף בימים האחרונים, אך גורמים בשוק מעריכים אותו ב-1.5 מיליון שקלים.

יצוין כי בינת סמך תנהל את כלל מערך שרשרת האספקה והתמיכה עבור הצוותים, באמצעות מוקד תמיכה שכולל מוקדנים אשר הוכשרו לטובת הנושא ומספקים תמיכה מקצה לקצה.

ההסכם מאפשר לעובדי מערך קידום המכירות של לאומי קארד, שפועלים בסניפי שופרסל ומגה ספורט, לצרף לקוחות חדשים בזריזות ולנפק להם כרטיסי אשראי בתוך שלושה ימי עסקים. זאת, לעומת כ-14 ימי עסקים בהליך רגיל. הם יעשו זאת באמצעות אפליקציה שפותחה על ידי לאומי קארד, שמוטמעת במכשירי iPad מוקשחים.

גולן אטד, סמנכ"ל פיתוח עסקי בבינת סמך, אמר כי "הפרויקט תואם לתכתיבי העולם החדש, שדורש מארגונים עסקיים לעבוד באופן מהיר, יעיל, משתלם וחכם יותר. מדובר כאן באפליקציה מאובטחת, שתייעל את תהליך העבודה עבור אנשי המכירות אל מול הלקוחות הקיימים והחדשים, אפשרות לספק כרטיסי אשראי במהירות ומערך תמיכה מתקדם, שיהיה זמין בשעות העבודה".

לדברי יצחק אסרף, ראש תחום תשתיות יישומיות בלאומי קארד, "הפעלת מערך טכנולוגי זה, תוך פריסת נציגים ממטולה עד אילת, מצריך מערך תמיכה לוגיסטי יעיל וזמין, כמו גם מוקד תמיכה טכני מקצועי ואיכותי. בינת סמך מספקת עבור הפרויקט מענה מקצה לקצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים