סולוטו מתרחבת ומגייסת 60 עובדים

לדברי תומר דביר, מנכ"ל החברה, "עד סוף 2017 נכפיל את כוח האדם שלנו בכ-50%"

אווירה ועובדי סולוטו שמחכים לעובדים החדשים. צילום: WOO.IO

סולוטו מרחיבה את פעילותה בישראל ומגייסת עוד כ-75 עובדים למרכז הפיתוח שברחוב רוטשילד בתל אביב.

לדברי תומר דביר, מנכ"ל החברה, עד סוף 2017 תכפיל החברה את כוח האדם שלה בכ-50% נוספים בכדי לאפשר גידול בפעילותה כמרכז החדשנות של אשוריון (Asurion) האמריקנית, אשר רכשה אותה ב-2013.

אשוריון הינה אחת מהחברות הפרטיות הגדולות בעולם כיום, המונה כ-14 אלף עובדים בעיקר בארצות הברית (ועוד כמה עשרות אלפי ספקי משנה בעולם) ומוערכת בשווי שוק של מיליארד דולרים.

"יחד עם אנשים חכמים ויצירתיים נוכל להשפיע על כ-300 מיליון משתמשים מכל רחבי העולם ולאפשר להם ליהנות יותר מהטכנולוגיה סביבם", אומרת דורון בשן, מנהלת משאבי האנוש והתפעול בסולוטו.

להעשיר ולשפר את החיים

"החזון של החברה הוא לעזור לאנשים לעשות יותר עם טכנולוגיה. לכולנו מגוון מכשירים סביבינו (סמארטפונים, טאבלטים, טלוויזיות, קונסולות משחק, רכב ועוד) אך רובנו לא יודעים למצות את היכולת שלהם. השירות שלנו לומד את הצרכים והרגלי השימוש של האנשים כדי להעשיר ולשפר את חייהם".

לדבריה, "השירות עוזר לעשות וללמוד דברים שלא ידעתם שאפשריים, לזהות ולפתור בעיות, גם במקרים קיצוניים כמו איבוד מכשיר או תקלה. אפשר אפילו לקבל מענה חי ממומחה טכנולוגי בכל בעיה שיש לכם".

"פיתוח המוצר שלנו מבוסס על טכנולוגיות מתקדמות, ואנחנו מחפשים את הטובים מבין מתכנתי ה-Full Stack‬, מנהלי מוצר, מעצבי אינטראקטיב, Data Scientists‬, וכותבי תוכן. מודל העבודה שלנו מבוסס על צוותים מונחי מטרה כשכל צוות הוא מעין "סטארט-אפ" בתוך החברה והארגון פועל באופן "שטוח", ללא ראשי צוותים. בכך אנו מאפשרים לכל עובד ועובדת יכולת להשפיע, ליצור ולהיות אחראי ועצמאי בעבודתו", אמרה בשן. ‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

סולוטו, שהוקמה בשנת 2008, זכתה מאז ועד היום בפרסי חדשנות שונים. היום החברה ממשיכה לממש את החזון שלה בכך שהיא עוזרת למאות-מיליוני משתמשים בעולם עם הטכנלוגיה שסביבם.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נ.פ

    רון, בחברות סטארט אפ עובדים עד 22:00-23:00. לצאת ב20:00 זה חצי יום עבודה..

  2. רון

    עדין עובדים שם עד 8 בערב? אם כן... פראיירים לא מתים..

אירועים קרובים