צעיר לנצח: שמעון פרס הצטרף לסנאפצ'ט

הנשיא לשעבר פתח חשבון באפליקציה, הפופולרית בקרב בני נוער, כדי להקים תנועה ליזמים צעירים ● לדבריו, "ציינתי השבוע 93 וזה בדיוק הגיל המתאים לפתוח סנאפצ'ט"

הנשיא לשעבר, שמעון פרס ז"ל, עם בני הנוער שמקושטים במסנני סנאפצ'ט. צילום: ידיעות אחרונות

זורם כל הזמן: גם לשמעון פרס, הצעיר הנצחי, מגיע סנאפצ'ט (SnapChat)! בסוף השבוע השיק הנשיא לשעבר, יקיר החדשנות, חשבון משלו באפליקציה הפופולרית. פרס מבקש לפנות באופן ישיר לבני הנוער שנמצאים ברשת זו ולייצר תנועה רחבה של צעירים, שיהוו את חוד החנית של הסטארט-אפיסטים, היזמים והמדענים הצעירים, שיובילו בעתיד את ישראל כאומת החדשנות.

לאירוע ההשקה, שהתקיים במרכז פרס לשלום, הגיעה נבחרת בני נוער יזמים, סטארט-אפיסטים, "חיות" יוטיוב (YouTube) ואושיות רשת, שמתחזקים חשבונות ברשתות החברתיות שמונים אלפי עוקבים, במטרה להשיק עם הנשיא התשיעי את חשבון הסנאפ'צט שלו. החשבון יהווה בסיס להקמת התנועה של פרס ליזמים צעירים באמצעות האפליקציה. פרס מתכוון להעלות אליו תכנים שיעודדו את בני הנוער ליזמות, מדע, תרומה חברתית משמעותית ושלום. כמו כן, יוכלו העוקבים להיחשף דרך הסנאפצ'ט של הנשיא התשיעי ליזמים צעירים שאיתם הוא נפגש, ראשי מדינות, מדענים ועוד.

"ציינתי השבוע 93 וזה נראה לי בדיוק הגיל המתאים לפתוח סנאפצ'ט", אמר פרס לבני הנוער. לדבריו, "בני הנוער הם ההשראה עבורי והדבר החשוב ביותר עבורי הוא לשמוע מה יש להם להגיד. הם נמצאים כיום בסנאפצ'ט ואני שמח להיות שם איתם. אני מזמין אתכם לעקוב אחריי בסנאפצ'ט ולהצטרף לתנועת היזמים שלי, שבבסיסה ההבנה שחדשנות היא המפתח לעתיד. עלינו לדאוג היום לייצר דור צעיר שטכנולוגיה ומדע הם בראש מעייניו".

פרס כבר העלה כמה סרטונים לחשבונו (שכמיטב מסורת סנאפצ'ט נמחקו בתוך 24 שעות), שבהם הוא קורא תיגר על מערכות החינוך הפורמליות, ואמר לבני הנוער: "תזכרו תמיד – יש בכם פוטנציאל הרבה יותר גדול ממה שאתם חושבים. אל תקשיבו להורים או למורים שלכם – תחלמו, תיזמו, תעזו, אני אתכם".

שמעון פרס ממשיך להיות אחד המנהיגים הבולטים והפעילים ביותר ברשתות החברתיות ובעניינים טכנולוגיים. באחרונה הושק ביוזמתו מרכז החדשנות של ישראל במרכז פרס לשלום והוא אף אירח את יו"ר סיסקו (Cisco), ג'ון צ'יימברס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים