מריסה מאייר: רוצים להצליח? תעבדו 130 שעות בשבוע

מנכ"לית יאהו סיפקה התבטאות שערורייתית נוספת והסבירה כי עובדים צריכים לחשב אסטרטגית "מתי הם ישנים, מתי הם מתקלחים ואת תדירות הביקורים שלהם בשירותים"

רוצה שנעבוד כמו חמורים. מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו

הסופר הקנדי מלקולם גלדוול טבע בספרו מצוינים כלל בשם חוק 10,000 השעות. לפי כלל זה, מי שהשקיע 10,000 שעות בנושא מסוים, עניין "פעוט" שלוקח כ-10 שנים, הופך למומחה בתחומו.

מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו (Yahoo), שזכתה ללא מעט ביקורות על משכורתה, על מצנח הזהב שקיבלה, בגובה של 57 מיליון דולר, ועל יחסה לעובדים, סיפקה התבטאות שערורייתית נוספת, שמותחת את דבריו של גלדוול לקצה.

"כשמסתכלים על סיפור ההצלחה של גוגל (Google), אנשים נוטים להתעלם מערכה של עבודה קשה", אמרה מאייר, לשעבר סגנית נשיא בענקית ממאונטיין ויו, בראיון לבלומברג (Bloomberg). "החוויה הייתה: האם אפשר לעבוד 130 שעות בשבוע? התשובה היא: כן, אם אתה אסטרטגי לגבי מתי אתה ישן, מתי אתה מתקלח ובאיזו תדירות אתה הולך לשירותים".

מאייר סיפרה עוד על חוויותיה מגוגל. "חדרי השינה בחברה היו שם כי זה היה בטוח יותר להישאר במשרד מאשר ללכת למכונית בשלוש לפנות בוקר. בחמש שנותיי הראשונות עשיתי לילה לבן לפחות אחת לשבוע, למעט הפעמים שהייתי בחופשה", אמרה.

לפני שנתיים ספגה מאייר ביקורות חריפות לאחר שלקחה חופשת לידה בת שבועיים בלבד – מהלך שלאחריו הגיעה ירידה חדה בערך מניית החברה. לפני שלוש שנים ביטלה מנכ"לית יאהו את אפשרות לעבודה מהבית עבור כלל מועסקי תאגיד הענק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים