מטריקס הטמיעה באופק טכנולוגיות פתרונות גיבוי של אקרוניס

הפרויקט ארך כחודשיים והסתיים בימים אלה ● היקפו הכספי עומד על מיליון שקלים ● פתרון הגיבוי שהוטמע הוא Acronis backup cloud 5

מטריקס ואקרוניס

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס הטמיעה באופק טכנולוגיות מקבוצת אופק, פתרון גיבוי של אקרוניס (Acronis). הפרויקט ארך כחודשיים והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מיליון שקלים.

את הפרויקט ערכו אנשי מטריקס בשיתוף אנשי אקרוניס העולמית. אופק טכנולוגיות מתמחה בפתרונות ענן מקצה לקצה עבור חברות וארגונים מהמגזר העסקי. פתרון הגיבוי שהוטמע  הוא Acronis backup cloud 5.

אקרוניס מיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. פרויקט ההטמעה נועד להגדיל את היצע הפתרונות של החברה בסביבת הענן עבור לקוחותיה.

הפתרון מציע גיבוי מאובטח, בתקן צבאי, על גבי האינטרנט, עם אפשרות הצפנה ברמת AES256, והרחבה ליחידות אחסון נוספות באתרים שונים. מערכת הגיבוי מספקת יכולות אבטחה, לצד יכולת גידול והרחבה בהתאם לצרכים המשתנים. באמצעותה כל חברה וארגון יכולים לגבות כל התקן שהוא, בלא תלות במקומו.

להגדיל את היצע הפתרונות

עוד מאפשר הפתרון לבחור האם לגבות את הנתונים באופן מקומי, בענן – או בשניהם. הפתרון מבוסס על ארכיטקטורת ענן, ותוכנן כך שיתאים לכל סביבה טכנולוגית.

כך, באמצעות אקרוניס ניתן לגבות מגוון מערכות הפעלה פיזיות ו-וירטואליות, ביניהן VMware ,Hyper-V ,Mac ,Linux) ו-Windows, לצד שרתים אפליקטיביים כגון SQL Exchange, SharePoint, Active Directory.

עמית גואטה, מנכ"ל אופק טכנולוגיות, אמר כי "המניע לפרויקט היה הרצון שלנו להגדיל את היצע הפתרונות שלנו בסביבת הענן עבור לקוחותינו. זאת, תוך יצירת מענה לאחד האתגרים המרכזיים של חברות וארגונים – גיבוי והגנה על המידע. הבחירה בפתרון של אקרוניס נבעה מאפשרויות ההרחבה שלו בהתאם לצורך, לטובת מתן מענה ללקוחות הקיימים שלנו וללקוחות חדשים".

לדברי יהונתן כהן, מנהל מכירות פתרונות אקרוניס בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, "הפתרון מאפשר לייעל את מערך האחסון באמצעות הטכנולוגיה של החברה. הוא אומץ בקרב מאות חברות בישראל בכל המגזרים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עדי ישראל

    Acronis Cloud קיים על ידי אקרוניס העולמית, רק שמאפשר לגבות לדאטה סנטרים שלהם שנמצאים בחו"ל והביצועים בהתאם, העובדה שאקרוניס יהיה בדאטה סנטר בישראל זה מעולה! לא יכולנו לבקש טוב יותר - גם גיבוי בענן, גם גיבוי מקצועי על ידי אקרוניס שהוא פתרון הגיבוי מהטובים בעולם וגם בתוך ישראל מה שישפר את ביצועי הגיבוי והשחזור באופן דרמטי! מדהים! :) כל הכבוד על המהלך וכל הכבוד ל"אופק טכנולוגיות"!!

אירועים קרובים