"ארגונים צריכים לייצר סביבת עבודה שמתאימה לדור הנוכחי"

"על מנת להתמודד עם האתגרים הנוכחיים בגיוס עובדים, עליהם להציע גמישות תעסוקתית ואפשרויות קידום", אמר גיל רבינוביץ', מנמ"ר אמדוקס, בסיור של פורום C3 בסנט פטרסבורג

גיל רבינוביץ', מנמ"ר אמדוקס

"כדי להתמודד עם אתגרי גיוס עובדים איכותיים, על מקום העבודה לייצר סביבת עבודה שמתאימה לדור הנוכחי – כזו שמשדרת גמישות תעסוקתית וכוללת אפשרויות קידום", כך אמר גיל רבינוביץ', מנמ"ר אמדוקס.

רבינוביץ' דיבר בפאנל מנמ"רים ומנכ"לים שעסק באתגרי גיוס כוח אדם ואתגרי ההון האנושי. הפאנל נערך במסגרת כנס מקצועי-לימודי של פורום C3 מבית אנשים ומחשבים, שנערך בסנט פטרסבורג שברוסיה. הנחו את הפאנל רונן זרצקי, מנכ"ל BSD IT, ועו"ד שמוליק חכים, מנכ"ל Smart Mind Solutions.

"צריך לייצר אתגרים מעניינים והזדמנויות לימוד והעשרה לעובדים, כדי לאפשר להם להתפתח אישית ומקצועית, ולספק פלטפורמות מובנות, שמעודדות חשיבה מחוץ לקופסה ויכולת השפעה", אמר רבינוביץ'. "בנוסף, חשוב לייצר שיתופי פעולה עם מוסדות להשכלה גבוהה, במטרה לגייס בוגרים או סטודנטים מוכשרים".

בתשובה לשאלת המנחים לגבי השינויים באפיון המקצועות המבוקשים הוא אמר ש-"במרוצת השנים היינו עדים למגמות משתנות באפיון כוח האדם שחיפשנו. בעבר הרחוק, הביקוש היה לאנשי מיינפריים, לאחר מכן חיפשנו אנשי קליינט סרבר, בהמשך מפתחי ווב וכיום אנחנו מחפשים מענה לאתגרים הנוכחיים".

באשר לאמדוקס אמר רבינוביץ' כי היא נבחרה על ידי BDI כאחת מחמש החברות שכדאי לעבוד בהן. לדבריו, "אמדוקס פועלת בסביבה עסקית דינמית במיוחד. אנחנו חברת IT והטכנולוגיות משתנות במהירות ומשרתים את חברות התקשורת הגדולות בעולם, כאשר גם תעשיית התקשורת משתנה כל הזמן. זה מתבטא ביכולות שאנחנו מחפשים אצל האנשים שלנו: למשל מומחיות באבטחת מידע ובסביבות טכנולוגיות מתקדמות כמו ענן וחוויית משתמש. יחד עם זאת, יש חשיבות גדולה מאוד גם ליכולות האישיותיות, ויש להן מקום משמעותי בבחירת המועמדים".

לייבא חדשנות מחו"ל

בפאנל אחר, שעסק בחדשנות בארגונים, התייחס תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן, לשאלה כיצד חברות שירותי ה-IT מאמצות חדשנות.

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן. צילום: קובי קנטור

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן. צילום: קובי קנטור

"החדשנות היא אצלנו עניין שבשגרה ואנחנו מחפשים טכנולוגיות שצומחות בקצבים גבוהים בארצות הברית ובאירופה", אמר פרי. "מדובר בפעילות מחקר עם אנליסטים, לקוחות ושותפים גדולים מחו"ל, וכן באיסוף צרכים בפגישות יומיומיות עם האנשים הטכנולוגיים בכל המגזרים".

"אנחנו מסייעים לארגונים במציאת מענה מתאים לצרכים שעולים כתוצאה מהתפתחויות טכנולוגיות, רגולציות, אירועי סייבר ועוד", הוסיף פרי. "הבאנו לשוק הישראלי בחודשים האחרונים חדשנות בנושאים שונים: הגנה בפני איומים מתקדמים במייל ו-Office 365, הגנה בפני הונאות ברשתות חברתיות (Proofpoint), ופתרונות מגזריים שמצמצמים את כמות הספקים שמטפלים בנושאים שונים ומספקים עלות בעלות כוללת אמיתית".

בפאנלים השתתפו בנוסף דוד שטרית, ראש המכון ללימודי המשך במכללה למינהל, עדית שרויטמן, מנמ"רית החברה המרכזית למשקאות קלים, דורון גיגי, מנכ"ל יעל תוכנה, משה יבניאל, מנכ"ל IFN, וליעד גוטנטג מסאפ (SAP).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים