AIG ישראל שדרגה את מערכות המידע שלה במיליוני שקלים

החברה הטמיעה טכנולוגיה של הסטארט-אפ הישראלי GizmoxTS, שמאפשרת להמיר אפליקציות ארגוניות מיושנות לסביבות אינטרנט, ענן ומובייל

איריס נחשוני, סמנכ"לית מערכות מידע גלובלית באורמת טכנולוגיות

AIG ישראל ביצעה פרויקט לשדרוג מערכות המידע שלה, באמצעות הפתרונות של הסטארט-אפ הישראלי GizmoxTS. היקף הפרויקט נאמד במיליוני שקלים.

הטכנולוגיה של GizmoxTS מבוססת על מספר פטנטים ומאפשרת לארגונים להמיר אפליקציות ארגוניות מיושנות לסביבות אינטרנט, ענן ומובייל. ההמרה מתבצעת במהירות ומתבססת על אלגוריתם חכם, שמאפשר "להבין" בצורה מלאה את כל רכיבי מערכת המקור, תוך שהוא ממפה אותם ומחליף אותם אוטומטית ברכיבים שמתאימים לפלטפורמת היעד.

על פי החברה, הטכנולוגיה מבטיחה איכות קוד וארכיטקטורת יעד המבוססים על ה-Best Practices המקובלים באפליקציות אינטרנט, ענן ומובייל, תוך שדרוג מנגנוני ההגנה של המערכת המוסבת מפני תקיפות סייבר.

הפרויקט מבוצע על ידי גליל סי אס מקיבוץ שמיר, חברה אחות ל-GizmoxTS.

איריס נחשוני, סמנכ"לית מערכות מידע ב-AIG ישראל, אמרה כי "העסקה נחתמה לאחר שנערכה בדיקה מקיפה הן של הטכנולוגיה והן של פרויקטים דומים שביצעה קבוצת GizmoxTS-גליל סי אס בארגונים גדולים, שנמנים על קבוצת הפורצ'ן 500 (Fortune 500) בארצות הברית".

נחשוני הוסיפה כי "החשיבות המרכזית בפרויקט היא היכולת לשמר ידע רב שנים והתאמה לדרישות הרגולציה המקומית, האצורים במערכות הליבה הקיימות. שיטת השדרוג של Gizmox-TS תשמר ידע ויכולות אלה, ולצד זה תתאים את המערכות לעולם הדיגיטלי המתקדם. זהו עוד שלב בדרך של AIG להפוך לחברה דיגיטלית, המאפשרת לבצע כל פעולה באופן עצמאי באתר החברה".

פסח גלאון, מנכ"ל GizmoxTS וגליל סי אס, ציין כי "הצלחת הפרויקט תאפשר ביצוע פרויקטים רבים נוספים עבור AIG ולקוחות נוספים בעולם, והוא ישמש מנוף להתפתחות החברות ולהגדלת היצע התעסוקה בתחום ההיי-טק בקריית שמונה ובקיבוצים בגליל העליון"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים