טירוף Pokémon GO: נערים מקנדה חצו בטעות את הגבול לארצות הברית

הפופולריות הגדולה של המשחק גבתה לא מעט תקריות, אם משעשעות ואם חמורות, ואף אבידות בנפש ● "הם היו כה עסוקים במשחק, עד שהם איבדו את הדרך", סיפרו אנשי משמר הגבול האמריקניים

ספורטיבי. Pokémon Go. צילום: יח"צ

אפליקציית Pokémon GO ממשיכה לשגע את העולם ולגרום לתקריות משונות.

בשבועות האחרונים פרסמה בוסניה אזהרה שלא לחפש את היצורים הווירטואלים בשדות מוקשים, בסעודיה הוצא פסק הלכה שטוען כי המשחק מפר הלכות דתיות, ובישראל נאסר על חיפוש פוקימונים בבסיס צבאי, מחשש לזליגת מידע רגיש. עתה, הטירוף רשם שיא חדש.

שני נערים קנדים חצו את הגבול לארצות הברית במהלך משחק Pokémon GO. השניים, שעברו מקנדה למונטנה, עוכבו לחקירה. לאחר מכן המתבגרים שוחררו חזרה לקנדה.

אנשי משמר הגבול האמריקניים סיפרו כי המתבגרים היו שקועים בטלפונים שלהם. "הם היו כה עסוקים ב-Pokémon GO, עד שהם איבדו את הדרך", סיפר דובר המשמר לסוכנות הידיעות רויטרס.

הפופולריות הגדולה של המשחק גבתה לא מעט תקריות, אם משעשעות ואם חמורות, ואף אבידות בנפש. בין היתר, נדרשו באי מוזיאון השואה בוושינגטון, בית הקברות הצבאי הלאומי בארלינגטון, וירג'יניה, ואתר ההנצחה לזכר קורבנות 11 בספטמבר, להפסיק לשחק במשחק. בגואטמלה, צעירה בת 18 נורתה למוות לאחר שבמהלך שיטוטיה עם המשחק נקלעה לחילופי אש בין כנופיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים