כך תזכו בסמל האימות הכחול הנחשק של טוויטר

רוצים לקבל אישור כחול ברשת המצייצת? מעכשיו תוכלו להגיש לחברה בקשה מיוחדת לקבלת האישור, שבמקור נועד בעיקר לדמויות או לגופים שיש בהם עניין ציבורי

האם סימון ה-וי הכחול חוזר לטוויטר?

מספר סמלי האימות הכחולים בטוויטר (Twitter) עומד לגדול. הרשת החברתית המצייצת הודיעה השבוע (ג') על תהליך אימות חדש, המאפשר לכל אחד לבקש סימון כחול. סמל האימות משמש בכדי לאשר חשבון כאותנטי, ובדרך כלל נמצא בפרופיליהם של ידוענים, ספורטאים, דמויות פוליטיות, עיתונאים ובכל חשבון אחר בעלי עניין לציבור.

מי שחושב שהוא ראוי לסימון הכחול הנחשק יכול כעת להגיש בקשה על ידי מילוי טופס מקוון. "אנחנו מאשרים את סוגי החשבון המתוחזקים על ידי משתמשים בתחומי המוזיקה, המשחק, האופנה, הממשלה, הפוליטיקה, הדת, העיתונאות, התקשורת, הספורט, העסקים ובתחומי עניין מרכזיים אחרים", כתבה החברה באתר שלה והבטיחה שטופסי בקשה יהיו זמינים כבר "בימים הקרובים".

טוויטר לא תקבל את כל הבקשות, אבל מי שיקבל דחייה יכול להגיש טופס נוסף בתוך חודש ימים מיום קבלת הודעת הדואר האלקטרוני שבה תיודעו אודות הסירוב מהחברה.

מחויבים למסור פרטים מזהים אותנטיים

חלק מהדרישות לצורך אימות כוללות אספקת מספר טלפון מאומת, כתובת דואר אלקטרונית מאושרת, פרטי ביוגרפיה, תמונת פרופיל, תאריך יום הולדת, אתר אינטרנט, וחשבון טוויטר שבעליו מגדיר אותו כציבורי.

הרשת החברתית גם תבקש מכם למסור פרטים נוספים, כגון סיבה לרצונכם בכך שהחשבון ידרוש אימות, ועותק של תעודת זהות רשמית. "אנו עשויים לבקש מכם לסרוק ולהעלות עותק קריא של תעודה מזהה שהונפקה על ידי הממשלה (כגון דרכון או רישיון נהיגה) בכדי לאשר את זהותכם", הבהירה החברה.

"נבקש מכם לספר לנו למה אנחנו צריכים לאמת חשבון. אם החשבון מייצג אדם, אנחנו רוצים להבין את השפעתו בתחומו. אם מדובר בתאגיד או חברה, יידעו אותנו במשימתם", פורט בכללי האימות החדשים. אם אתם חושבים שחשבונכם ראוי לסימון הכחול – נסו להגיש טופס בקשה לחברה. בהצלחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים