נקבע מועד רשמי להשקת ה-Galaxy Note 7

גם בהודעה הזו לא משחררת סמסונג יותר מדי פרטים על המכשיר החדש, אך היא מבהירה אחת ולתמיד מדוע היא החליטה לדלג על Note 6 ולעבור ישירות מ-5 ל-7

מתכוננים לדור הבא. סמסונג

אחרי גל של שמועות, כמו כמעט בכל השקה של מכשיר דגל מבית סמסונג (Samsung), יש מועד רשמי להצגה הראשונה של Galaxy Note 7.

בפוסט רשמי הודיעה סמסונג כי היא תערוך אירוע פתיחה ל-Note 7 בניו יורק ב-2 באוגוסט בשעה 11 בבוקר, שעון מזרח ארצות הברית. בדיוק באותה דקה ייפתחו במקביל עוד שני אירועים דומים: אחד בלונדון ואחד בריו דה-ז'ניירו. מי שירצה בכך יוכל לעקוב אחר האירוע בשידור חי גם באתר החברה.

גם בהודעה הזו לא משחררת החברה הדרום קוריאנית יותר מדי פרטים על המכשיר החדש, מעבר לכך שהיא מדברת על מסך גדול – מה שיכול לרמוז על הגדלת המסך מ-5.7 ל-5.8 אינץ', מה שמתאים להערכות ודיווחים שעלו עד עתה ברשת.

בהזמנה עצמה שמה סמסונג את המיקוד על העט האלקטרוני של המכשיר דווקא, והיא מספרת שמעבר לשיפורים הוא גם יזכה לתוספות פונקציונליות.

בנוסף השתמשה סמסונג בהודעה לגבי האירוע כדי להבהיר אחת ולתמיד מדוע היא החליטה לדלג על Note 6 ולקפוץ מ-Note 5 ישירות ל-Note 7. ובכן, בהתאם להערכות מוקדמות שהושמעו עד היום, המטרה הראשית הייתה כדי ליישר קו עם מכשירי הדגל של סדרת ה-Galaxy S, כלומר ה-S7 וה-S7 Edge.

המטרה השנייה הייתה להבטיח באמצעות ההצמדה הזו את ההבנה שמכשירי Note מציעים את מיטב הטכנולוגיה הנוכחית שיש לחברה להציע, ולא מדובר במכשיר שנמצא צעד אחד מאחורי משפחת ה-S.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים