טוויטר מכחישה שיש ביכולתה לראות את הסיסמאות שלכם ב-Vine

אחרי הפריצה לחשבונו של ג'ק דורסי, קבוצת ההאקרים שמחוללת מהומה בצמרת מנהלי ההיי-טק הצביעה על Vine כמקור ממנו נשאבו פרטי המנהלים ● היא הוכיחה שחשבונתיו של מנכ"ל המצייצת מסגירים פרטים של משתמשים

ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר. צילום: Cellanr, מתוך ויקיפדיה

קבוצת ההאקרים OurMine, שלקחה אחריות על פריצות לחשבונות המדיה החברתית של מנהלים מרובים מעמק הסיליקון – כולל סונדר פיצ'אי מגוגל (Google), מארק צוקרברג מפייסבוק (Facebook), סטיב קייס מ-AOL ומריסה מאייר מיאהו – לא עצרה בהדרת כבוד אצל בעל הבית והגיעה גם למנכ"ל טוויטר (Twitter) ג'ק דורסי.

אתמול (א') חשפה הקבוצה כי לא רק שהיה פשוט לפרוץ לחשבון הטוויטר של דורסי, אלא שלטענתה השיגה גישה לתיקיות הדרופבוקס (Dropbox) שלו, שבהן היא לכאורה גילתה שטוויטר מסוגלת לראות את סיסמאות ה-Vine שלנו. הקבוצה פרסמה גם צילום מסך שאמור לאשש את טיעוניה.

צילום המסך שפרסמה OurMine

צילום המסך שפרסמה OurMine

כעת מכחישה טוויטר את הדברים. דובר החברה אמר ל-VentureBeat כי צילום המסך אינו הולם במדויק את מראהו של אתר הניהול ב-Vine. "אתר הניהול שלנו ב-Vine מוגבל לכתובות ה-IP של טוויטר ול-HTTP שלה, ולעולם אינו מראה סיסמאות בכל צורה שהיא. אנו מאחסנים באופן מאובטח את הסיסמאות שלנו בהתאם לשיטות העבודה המומלצות בתעשייה", כתב הדובר בהצהרה המעט-אנמית שנשלחה בדואר האלקטרוני.

בפוסט שפרסמו אנשי OurMine בבלוג שלהם אתמול (א'), הם קובעים כי הדרופבוקס של דורסי מכיל את "כל קבצי Vine, כולל תמונות של לוח הבקרה של Vine".

יתר על כן, צילום המסך שההאקרים פרסמו מוכיח לטענתם כי אלה שיש להם גישה ללוח הבקרה יכולים לראות מידע פרטי וסיסמאות של משתמשים. למרות הכחשתה של טוויטר, אדם שטען שהוא חבר ב-OurMine היה נחוש בדעתו כי מה שהקבוצה מספרת זו האמת לאמיתה, כלומר שכל קבצי ה-Vine האלו נלקחו ישירות מחשבון הדרופבוקס של דורסי, כולל מסך לוח הבקרה.

הדבר המוזר בכל העניין הזה הוא השאלה מדוע יש למנכ"ל טוויטר קבצים חיים הקשורים לטוויטר או אפילו ל-Vine המאוחסנים בדרופבוקס שלו?!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים