מאחורי גבה של מיקרוסופט: גוגל ופייסבוק התעניינו בקניית לינקדאין

ענקית החיפוש והרשת החברתית הגדולה בעולם התעניינו ברכישת הרשת לקשרים מקצועיים, ואף נפגשו עם בכירי החברה, אולם הדבר לא הסתייע ● בחודש שעבר קנתה הענקית מרדמונד את לינקדאין תמורת 26 מיליארד דולר

הסוף ל-Stories של לינקדאין

לינקדאין (LinkedIn), הרשת המקוונת לקשרים מקצועיים ועסקיים, לא עניינה רק את מיקרוסופט (Microsoft). לפי דיווח שפורסם באתר Recode, גם גוגל (Google) ופייסבוק (Facebook) התעניינו ברכישת הרשת החברתית בטרם נמכרה לענקית מרדמונד תמורת 26 מיליארד דולר בחודש שעבר.

לפי חלופת מסמכים שדלפה, נראה כי לינקדאין משכה עניין מצד חמישה רוכשים. בין היתר, גם חברת התוכנה האמריקנית salesforce הביעה רצון. ואולם, נראה כי ענקית החיפוש והרשת החברתית הגדולה בעולם היו רציניות יותר, ואף נפגשו עם בכירים בלינקדאין במטרה לרכושה אותה.

הראשונה להביע עניין מבין השתיים, לפי הדיווח, היא גוגל. בחודש אפריל האחרון היא אף בדקה את הנושא באופן רשמי. בתחילת חודש מאי, לאחר שמיקרוסופט ו-saleforce הציעו הצעות, ענקית החיפוש משכה את ידיה. עם זאת, היא מסרה כי מוכנה לקיים "שיתוף פעולה מסחרי".

שתי החברות הנוספות שהביעו עניין ברכישה לא פורסמו. שלוש החברות המעורבות – לינקדאין, גוגל ופייסבוק – סירבו להגיב ל-Recode.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים