מיקרוסופט מוסיפה כלי Skype Meetings חינמי עבור עסקים קטנים בארצות הברית

הענקית מרדמונד מוציאה גרסה חדשה לשימוש חופשי של כלי הפגישות המקוון שלה, במטרה לפתות יותר גופים לנסות את היישום המורחב של סקייפ לעסקים ● מדובר בחלק מחבילת Office 365

מיקרוסופט. צילום: BigStock

אנשי מיקרוסופט (Microsoft) הכריזו אתמול (ג') על גרסה חדשה ועצמאית של Skype Meetings. השירות החדש כבר זמין וניתן ללא תשלום ומיועד כרגע לחברות שבסיסן בארצות הברית בלבד.

Skype Meetings הוא חלק מ-Skype for Business, המהווה אלמנט בחבילת Office 365 של מיקרוסופט.

הגרסה החינמית של Skype Meetings מיועדת במיוחד בעבור משתמשי עסקים קטנים ובינוניים (SMB) בארצות הברית, שרוצים לנהל פגישות מקוונות ושאינם נמנים על משתמשי Office 365.

הכלי Skype Meetings של מיקרוסופט מאפשר למשתמשים לקיים פגישות קבוצתיות על בסיס אודיו או וידיאו באיכות HD לעד 10 משתתפים. אלא שלאחר 60 ימים מספר המשתפים המורשה יורד לשלושה בלבד, בעבור מי שממשיכים לנצל את ההצעה החינמית של החברה. Skype Meetings גם מאפשר למשתמשים לשתף את המסכים שלהם, לשתף פעולה על PowerPoints, ולהצטרף למפגש המקוון ממחשבים אישיים, ממחשבי מקינטוש, מטאבלטים או מטלפונים חכמים.

עוד דוגמה לאסטרטגיית freemium

ההצעה לנסות בחינם את Skype Meetings מגיעה עם URL אישי שכל אחד יכול ללחוץ עליו בכדי להצטרף לפגישה. זה כולל גם תכונות נוספות, כמו למשל השתקת רעשי הקהל, שמאפשרות למארגנים לנהל את הישיבה באופן מיטבי.

מדובר על עוד דוגמה לאסטרטגיית freemium המתרחבת של מיקרוסופט. הדרך מהכלי החינמי לכלי בתשלום אמורה להיות האבולוציה הטבעית, מכיוון של-Skype Meetings ב-Skype for Business יש יכולות חזקות יותר. אפשר לנהל בו פגישות וידיאו HD או אודיו שבהן ישתתפו עד 250 אנשים, להקליט פגישות ולשלב את המפגשים עם יישומי Office 365 אינטרנטיים, כמו Outlook ו-Delve.

משתמשים בארצות הברית שלהם כתובת אימייל עסקית ושלארגון שלהם אין עדיין Office 365 יכולים להירשם ל-Skype Meetings כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים