לקראת CES 2017: המנכ"לים הבכירים בחרו בסטארט-אפ בתחום התלת מימד

Vayyar, חברה ישראלית שמפתחת חיישני הדמיית תלת מימד שיכולים לזהות סרטן השד, נבחרה על ידי 100 מנכ"לים להציג את מרכולתה בתערוכת הטכנולוגיה הגדולה

יציג בלאס וגאס. עופר פמילייר, מנהל הפיתוח העסקי של Vayyar

איגוד יצרני האלקטרוניקה העולמי (CEA) ו-100 מנכ"לים בכירים בחרו ב-Vayyar – סטארט-אפ ישראלי שמדמה רנטגן בטכנולוגיית תלת מימד – להקמתן ביתן בתערוכת הטכנולוגיה הגדולה CES 2017, שתתקיים בינואר הקרוב בלאס וגאס.

Vayyar זכתה בתחרות Fast Pitch Contest, שהתקיימה במסגרת מפגש פסגה של המנכ"לים שנערך בתל אביב. מדובר במפגש שנערך זו השנה ה-20 ונע בין ערים בכל העולם. החברה זכתה בתחרות לאחר שהתמודדה מול שבע חברות אחרות, ותוכל להציג את מרכולתה בתערוכה שתלווה את כנס החדשנות הטכנולוגית העולמי בפני בכירים בתעשיית ההיי-טק העולמית. בכנס צפויות חשיפות של יותר מ-3,800 מוצרים ושירותים.

במהלך התחרות, הנציגים של כל סטארט-אפ הציגו את מרכולתם במשך כארבע דקות ולאחר מכן ענו על שאלות המנכ"לים במשך דקה נוספת. המתמודדים נשפטו על המודל העסקי שלהם, הסבירות להצליח, האם המוצר עונה על צרכי השוק, איכויות העיצוב וההנדסה.

הטכנולוגיה אותה מפתחת Vayyar היא חיישני הדמיית תלת מימד שיכולים לעבור דרך אובייקטים ומחסומים ובאפשרותם להציג תמונה אמיתית ואיכותית. על פי החברה, החיישנים שלה יכולים לזהות ולאתר סרטן בשד, לנטר בטיחות בשקיות מזון ועוד.

שקף שמסביר על הפעילות של Vayyar. צילום: פלי הנמר

שקף שמסביר על הפעילות של Vayyar. צילום: פלי הנמר

רביב מלמד, מנכ"ל החברה הזוכה, אמר כי "אנחנו שמחים לחלוק את טכנולוגיית הדמיית ה-3D שלנו, ומקווים שנוכל להשתמש בה, למשל, על מנת לשנות את ההדמיות הרפואיות ולזהות את סרטן השד, לקדם את הרובוטיקה, לעזור ולנטר תקלות בבתים חכמים".

"ישראל היא מעצמת היי-טק, עם קהילת סטארט-אפים ענפה ומשגשגת, כך שהגיוני לקיים כאן תחרות סטארט-אפים בזמן מפגש הפסגה של המנכ"לים שלנו", אמר גארי שפירו, נשיא ומנכ"ל CTA, החברה המארגנת את כנסי CES. הוא הוסיף כי "מדהים לראות את המגוון הרב ואת החידושים שהסטארט-אפים הביאו השנה לבמה. השתתפות בתחרות יכולה לתת להם הזדמנות ליצור קשר עם מנכ"לי החברות המובילות בתעשייה העולמית".

כנס CES מאפשר לסטארט-אפים מכל העולם הזדמנות להשיק את המוצר או את הרעיון שלהם אל מול המבקרים באירוע, המהווה אחד הכנסים הטכנולוגיים המרכזיים בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים