מיקרוסופט מביאה את SharePoint ל-iOS

כפי שהבטיחה, הענקית מרדמונד מספקת סוף סוף אפליקציה ניידת של פלטפורמת ה-"אינטראנט" שלה, וזאת בכדי לאפשר לצוותים ולמשתמשים לעבוד בעזרת השירות גם מהטלפונים החכמים שלהם

תפנו מקום. SharePoint כבר כאן

מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה אתמול על השקת אפליקציה חדשה לנייד ללקוחות SharePoint, שמטרתה לספק פורטל אינטרנט המופעל על ידי SharePoint לחברות, ישירות אל הסמארטפונים והטאבלטים של המשתמשים.

החברה מבשרת כי כהתחלה תהיה האפליקציה נגישה רק למשתמשי מכשירים מבוססי iOS – כלומר, תעבוד רק ב-iPhone ו-iPad – אבל תגיע גם למכשירי האנדרואיד (Android) ו-Windows לפני סוף השנה.

בחודש שעבר הודיעה מיקרוסופט כי אפליקציה כזו נמצאת בעבודה, כשפירטה את תכניותיה לעתיד בנוגע ל-SharePoint שלה.

המכשירים הניידים בקדמת הבמה

מערכת SharePoint – שזוכה לעתים קרובות לשם הנרדף "אינטראנט" – מספקת סדרת מוצרים אשר מיועדים לצורך שיתוף משאבי ידע וניהולם על ידי מספר משתמשים שמחוברים יחד ברשת מחשבים, והיא נמצאת בשימושם של יותר מ-200 אלף ארגונים.

עם זאת, מה שהיה חסר לה זו גישה מודרנית יותר, ששמה בקדמת הבמה את המכשירים הניידים, והיישום החדש אמור לקדם סוף סוף את הדברים ולהפוך את התוכן ב-SharePoint לזמין לרשות משתמשי הקצה של העסק, לא משנה באיזה מכשיר הם משתמשים.

עוד יאפשר היישום החדש למשתמשים גישה מהירה דרך המכשירים הניידים לאתרי צוות SharePoint שלהם, לפורטלים של ארגונים ולמשאבים, ואפילו למה שמשתמשים אחרים עובדים עליו – וזאת הודות לשילוב עם Microsoft Graph ו-Office Graph. חיפוש באינטראנט משולב אף הוא באפליקציה.

עדיין מקבלת משובים

האפליקציה גם עובדת עם יישומים אחרים לנייד של מיקרוסופט, כך ציינה החברה. לדוגמה, כאשר לוחצים על מסמך Office ביישום, הוא ישיק את האפליקציה המקבילה לנייד של Office; וכשרואים ספריית מסמכים באתר צוות, מועברים ישירות אל יישום OneDrive. כרטיסיית קישורים מאפשרת לראות את הרשימה המלאה של אתרים ופורטלים בחברה שלך, כפי שאצרו מנהלי SharePoint, וכרטיסיית אנשים מאפשרת לדפדף ברשימות של עמיתים, כמו גם להציג את הפרופילים שלהם.

תמורות ושינויים נוספים עוד צפויים בהמשך הדרך, וניתן להבין זאת מהעובדה שלמרות שהיישום זמין לציבור, להבדיל מגרסאות בטא, מיקרוסופט טוענת כי היא עדיין מקבלת משובים על האפליקציה החדשה.

את המשובים ניתן להגיש על ידי Shake המובנה בתוך האפליקציה, על ידי UserVoice, וכן בפוסטים בטוויטר (Twitter) לעמודי המשתמש SharePoint@ ו-Office 365@.

בנוסף, על פי ההודעה שפורסמה בבלוג של מיקרוסופט, החברה מתכוונת עוד להוסיף תכונות אחרות לגרסת ה-iOS של האפליקציה הניידת, כגון תמיכה בחדשות צולבות בין חברות, וגם את התוספות הללו ניתן יהיה לראות בעדכונים עד לפני סוף השנה הנוכחית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים