סוף סוף – פייסבוק מייצרת יישום לסמארטפונים מבוססי Windows

בעבר הבטיח צוקרברג שפייסבוק שלו תהיה 'All-in' ב-Windows 10 ● מיקרוסופט עומדת לקבל בברכה את העובדה שהרשת החברתית מכירה סוף סוף ומתחילה לעבוד על קוד סלולרי

Windows 10. אילוסטרציה: BigStock

למרות שהרשת החברתית של מארק צוקרברג הייתה תמיד זמינה דרך דפדפן האינטרנט הנייד, רוב המשתמשים – במיוחד בסמארטפונים – מעדיפים לגשת לפייסבוק (Facebook) דרך האפלקיציה. יישומים מציעים גישה קלה יותר לרשת ומאפשרים למפתחים להשתמש בהרבה יותר תכונות על המכשיר הסלולרי ולהציג חוויה עשירה יותר.

כעת מפנה פייסבוק את תשומת לבה לפלטפורמת Windows 10, ומשחררת גרסת בטא של האפליצקיה ל-Windows Store, כך על פי פרסום של ריק אדמונדס. אבל לפני שמשתמשים קופצים ומציינים שכבר יש להם אפליקציית פייסבוק על הטלפון החכם מבוסס ה-Windows שלהם, חשוב להבין כי עד היום האפליקציה לנייד פותחה על ידי מיקרוסופט (Microsoft) מטעם פייסבוק.

אפליקציית פייסבוק החדשה, שנמצאת כעת בשלבי בטא, מפותחת ומפורסמת על ידי הענקית ממנלו פארק, וזו הנקודה החשובה. האפליקציה הנוכחית בעבור המכשירים הניידים שפועלים על Windows 10 עשויה לשאת את מיתוג פייסבוק, את עקרונות העיצוב וגישת ה-API, אבל היא פותחה על ידי מיקרוסופט, ככל הנראה כדי לוודא שפלטפורמת הטלפון החכמה שלה הייתה אפליקציית לקוח פייסבוק, בדיוק כמו אנדרואיד ו-iOS.

בעבר הבטיח צוקרברג שפייסבוק שלו תהיה 'All-in' ב-Windows 10, וגרסת Windows 10 ל-PC מפותחת ללא צורך במיקור-חוץ על ידי פייסבוק. מיקרוסופט עומדת לקבל בברכה את העובדה שהרשת החברתית מכירה סוף סוף ומתחילה לעבוד על קוד סלולרי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים