מה גילה צוקרברג לסיינפלד בראיון שנעשה דרך Facebook Live?

השאלה הנשאלת היא איך יצור מסדרה נכחדת של זוחלים מעופפים מקבוצת ארכוזאוריה קשור למקס, בתו של מנכ"ל ומייסד הרשת החברתית המובילה בעולם?

מארק צוקרברג וג'רי סיינפלד בראיון ראשון דרך Facebook Live. צילום: יוטיוב

מארק צוקרברג לא ידוע כמי שאוהב לדבר בכנות על החיים הפרטיים שלו, אבל עם הקומיקאי האגדי ג'רי סיינפלד, שראיין אותו במטה של החברה במנלו פארק שבקליפורניה, הוא נהג מעט אחרת.

השיחה – ששודרה ב-Facebook Live, שהיא התכונה החדשה שזה עתה הושקה ברשת החברתית – היא לטענתו רק אחת מתוך סדרה שלמה של ראיונות במתכונת שאלות ותשובות שתשודר בהמשך הדרך.

השאלה הראשונה שאיתה פתח סיינפלד את השיחה עם המיליארדר הייתה: "אני רוצה לדעת מה הדבר הראשון שאתה עושה. אתה קם מהמיטה, אתה הולך לשירותים ו…".

"הו לא", ענה צוקרברג והתגלה כאנושי במיוחד כשהרחיב ואמר ש"הדבר הראשון שאני עושה זה להסתכל על הטלפון שלי". סיינפלד הזדהה וענה כי "אני עושה את זה גם כן – אני רוצה לדעת האם המטס (Mets) ניצחו או לא".

"אני מסתכל על פייסבוק" (Facebook ), הבהיר צוקרברג. "לפני שאני שם את העדשות שלי, אני מסתכל על מה שקורה בפייסבוק. זה לא הרגע הכי טוב שלי".

עוד גילה היזם הצעיר המצליח בעולם כי ביום ג' האחרון הוא התעורר בשעה שש בבוקר כיוון שבתו מקס שברה את שגרת הבקרים שלו כשבכתה. "מקס היא כמו פטרודקטיל. לא ידעתי שבן אנוש יכול להשמיע סוג כזה של קולות", הוא סיפר.

בהמשך חשף צוקרברג כי הוא מתאמן לטריאתלון, אבל שבמהלך ההכנה שלו כבר נתקל במכשול. הוא תיאר איך רכש אופניים חדשים אבל התרסק בתוך 10 שניות מהרגע שהחל ברכיבה הראשונה שלו ושבר את ידו. מהשיחה התגלה כי צוקרברג סירב לשים על השבר גבס או קיבוע כלשהו, כי לטענתו הדרך הטובה ביותר בעבורו להירפא היא להשאיר את האזור חופשי.

לאחר הראיון העלה צוקרברג תמונה לחשבונו בפייסבוק עם הכיתוב: "תודה לג'רי סיינפלד שקפץ לשידור החי הראשון שלי של 'שאלות ותשובות' היום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים