טוויטר מאפשרת למשתמשיה לצייץ שוב ציוצים של עצמם

המשתמשים יכולים לבחור אם להוסיף לציוץ הוותיק טקסט חדש או להשאיר אותו כפי שהיה ● כמו כן, מניית החברה מזנקת באחרונה בוול סטריט, כך שייתכן שהשינויים התכופים שהיא חווה עושים את שלהם

האם הציפור תנחת בקרוב ב-"קן" אחר? צילום: BigStock

טוויטר (Twitter) הודיעה שלשום (ג') שתאפשר מעכשיו את מה שמכונה "Retweet" – ציוץ עכשווי של ציוץ ישן של עצמכם. את הבשורה בחרה הרשת לפרסם באמצעות – איך לא?! – ציוץ "עתיק" שלה משנת 2009.

בכדי לנסות את החידוש, על המשתמשים להיכנס אל פרופיל הטוויטר שלהם, למצוא משהו שנון או מעניין במיוחד שברצונם לשוב ולחלוק עם העולם, ואז ללחוץ על כפתור Retweet. לפני השיתוף מחדש יכולים המשתמשים לבחור אם לצייץ שוב את הציוץ הישן בלבד או להוסיף לו מעט פרשנות עדכנית.

האפשרות החדשה "טופטפה" על ידי טוויטר כבר בחודש שעבר. בפוסט שפורסם בבלוג בעת עליית האופציה החדשה, כתב טוד שרמן, מנהל מוצר בכיר בחברה, כי התכונה צריכה להיות מועילה "כשאתה רוצה לשתף הרהור חדש, או מרגיש שציוץ ממש טוב פוספס בעבר".

טוויטר עוברת מני שינויים ותמורות במטרה להגדיל את קהל המשתמשים שלה, שצמיחתו נמצאה בהאטה. בחודש שעבר מיתנה החברה את מגבלת 140 התווים שלה, כך שצירוף שמות המשתמש ותיוגים לא ייספרו עוד במסגרת המגבלה.

השבוע גם סגרה החברה פרצה בכדי לוודא שמשתמשים מסוימים שברצונכם שלא לשמוע מהם אף פעם ייעלמו מציר הזמן שלכם. בעבר, אם חסמתם מישהו, הוא עדיין יכול היה להופיע פתאום בפיד שלכם אם עוקב אחר צייץ את ציוציו. מעכשיו זה לא יקרה עוד.

ומה עוד חדש ברשת המצויצת? על פי דיווח שהתפרסם באתר Recode, החברה השקיעה סכום של כ-70 מיליון דולר ברכישת שירות המוזיקה SoundCloud. התהודה לרכישה ניכרה במסחר בוול סטריט. מניית החברה זינקה אתמול (ד') ב-3.91% נוספים על הקפיצה ב-5.57% שרשמה המנייה אמש (ג').

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים