AIG ארצות הברית תבצע ניסוי בפתרון לגילוי מוקדם ומניעה של נזקי מים

הניסוי מתבצע בשיתוף החברה הישראלית Aqua Rimat, שפיתחה ומייצרת את המערכת ● במידה ויצליח, AIG ישראל יבחנו יישום זה גם בארץ

מערכת FLOWLESS של Aqua Rimat

AIG ארצות הברית השיקה פיילוט בו היא תספק ללקוחותיה רכיב חכם המאפשר להם לנהל את צריכת המים ברשת האינטרנט, לרבות יישומון בטלפון הנייד. הניסוי מתבצע בשיתוף החברה הישראלית Aqua Rimat, שפיתחה ומייצרת את המערכת.

בחודשים הקרובים, עובדי AIG בארצות הברית ולקוחות נבחרים ברחבי העולם יתקינו את מערכת FLOWLESS בנכסיהם. הרכיב יותקן על צינור המים הראשי והוא ניתן לבקרה מרחוק באמצעות יישומון או באמצעות מחשב המחובר לאינטרנט.

המערכת מאפשרת ללקוח לדעת בכל רגע נתון את כמות המים שנצרכה, וכן לקבל התראה מיידית לטלפון הנייד לגבי צריכה חריגה, כולל זו הנובעת מפיצוץ בצינור, נזילה "כרונית" (כגון נזילה בניאגרה) או ברז הנשכח במצב פתוח.

מערכת FLOWLESS של Aqua Rimat

מערכת FLOWLESS של Aqua Rimat

מעבר להפסד הכספי הכרוך בתביעות הנוגעות לנזקי מים, אנשים החווים נזקי מים סובלים מעוגמת נפש, בזבוז זמן ואנרגיות, ולעתים קרובות גם אובדן חפצים יקרי ערך שאינם ניתנים להשבה.

במידה והניסוי יצליח, AIG ישראל יבחנו יישום של זה גם בארץ, מתוך מטרה לשפר את ההתאמה האישית של פוליסות ביטוח הדירה לרמת הסיכום האינדיבידואלית של המבוטחים.

Aqua Rimat זכתה  ב-2014 בפרס ראשון בקטגוריית המוצרים החכמים לבית בכנס European Utility Week. השותפות בין AIG לבין Aqua Rimat מהווה נדבך נוסף במיקוד הגלובלי של AIG בתחום החדשנות.

גיל שגיב, סמנכ"ל שיווק של AIG ישראל, אמר כי "אנחנו מבינים שהחדשנות האמיתית היא לזהות תחומים בהם יש אינטרסים משותפים לחברת הביטוח וללקוחותיה. הניסוי עם Aqua Rimat מייצג תחום כזה, ואנחנו נמשיך לבחון הזדמנויות נוספות בהן נוכל לנצל טכנולוגיות מתקדמות לטובת לקוחותינו".

לדברי גיל אמוראי, סמנכ"ל בכיר במערך התביעות הגלובלי של AIG בארצות הברית, "אנחנו שמחים להשיק את הפיילוט עם Aqua Rimat כפתרון הממוקד כולו בצרכי הלקוחות. AIG ממשיכה להוביל בגילוי ויישום פתרונות שימזערו את הסיכון עבור לקוחותינו הפרטיים והמסחריים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים