One1 הטמיעה מערך אחסון ב-Stanley Healthcare ישראל

המערך שהוטמע ישרת את הסביבה הווירטואלית של Stanley, שמורכבת מקרוב ל-50 שרתים מארחים, שמרביתם השתמשו עד להחלפה באחסון דיסקים מקומי ● היקף הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים

Stanley Healthcare

קבוצת One1 הטמיעה מערך אחסון מתוצרת Nimble Storage ב-Stanley Healthcare ישראל. הפרויקט, שנוהל על ידי צוות של One1 בשיתוף מחלקת המחשוב של Stanley ישראל, נמשך כחודש ועלותו מוערכת במאות אלפי שקלים.

Stanley Healthcare היא חלק מקונצרן Stanley Black & Decker העולמי, והיא מספקת מגוון פתרונות עבור בתי חולים ובתי אבות. אלה מותקנים ביותר מ-17 אלף ארגונים רפואיים ברחבי העולם, ומשלבים תוכנה, חומרה, אינטגרציה ועוד.

מערך האחסון שהוטמע ישרת את הסביבה הווירטואלית של Stanley, שמורכבת מקרוב ל-50 שרתים מארחים, שמרביתם השתמשו עד להחלפה באחסון דיסקים מקומי.

הפרויקט מאפשר ללקוח ניהול אחוד של מערך האחסון הארגוני תחת ממשק אחד, מה שלפי One1 מביא להתייעלות ולחסכון בזמן יקר. כמו כן, בעקבותיו שודרגה תשתית התקשורת בין השרתים למערך האחסון מקצב של 1 ג'יגה-ביט לשנייה לקצב של 10 ג'יגה-ביט לשנייה, בפרוטוקול Iscsi.

ירון אבקסיס, מנמ"ר Stanley Healthcare ישראל, אמר כי "יצאנו לפרויקט שאפתני בעקבות קצב הגידול של החברה, שיצר דרישה לביצועים ונפח אחסון גדולים יותר. הפרויקט בוצע במהירות ובמקצועיות והמערכת עונה על כל הציפיות. תהליכים שלקחו בעבר כ-45 דקות לוקחים לנו כעת רק שתי דקות".

הוא ציין ש-"מערך האחסון המרכזי מאפשר לנו כעת למקסם את היכולות של סביבת ה-VMware שלנו, שמונה קרוב ל-50 שרתי VM-HOST, לפשט את תהליך הגיבוי/שחזור, לפרוס מכונות חדשות ולבצע מיגרציה של מכונות קיימות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים