פריוריטי רכשה חברת הטמעה אמריקנית בכמה מיליוני דולרים

הנרכשת, Performa App, היא בעלת ניסיון של יותר משני עשורים בפרויקטי יישום והטמעה גלובליים של ERP, לצד תוכנות CRM, BI, שרשרת אספקה, מערכות ייצור ועוד

אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי. צילום: יח"צ

פריוריטי (Priority Software) מרחיבה את פעילותה בארצות הברית ורוכשת את חברת הייעוץ וההטמעה האמריקנית Performa Apps, בעסקה שהיקפה מיליונים אחדים של דולרים.

Performa App היא חברת ייעוץ, הטמעה והדרכה, המתמחה ב-ERP ומשרתת לקוחות ברחבי ארצות הברית מזה יותר משני עשורים. על פי הנרכשת, יש לה ניסיון בפרויקטי יישום והטמעה גלובליים של ERP, לצד תוכנות CRM ,BI, שרשרת אספקה, מערכות ייצור ועוד. בין לקוחותיה נמנות Flex, בלו בירד (Blue Bird) וקאטרפילר (Catterpiler).

לדברי אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי, "יש לנו כיום מאות לקוחות פעילים בצפון ובמרכז אמריקה. מינוף התשתית הקיימת של Performa Apps, על קשריה העסקיים ויכולותיה הטכנולוגיות, תאפשר להעמיק את פעילותה ונוכחותה של פריוריטי בצפון אמריקה".

דן אלדרידג', מייסד ומנכ"ל Performa App, ציין כי "אני מאמין מושבע ב-ERP ועבורי, התחום הוא יותר ממקצוע או עבודה. ביחד נוכל להרחיב את נוכחותה של פריוריטי בארצות הברית".

בחודשים הקרובים יקיימו אנשי Performa Apps ביקורים בישראל ויעברו הכשרה מקצועית מקיפה. אנשי פריוריטי, מצידם, יבקרו אצל לקוחות ארצות הברית. כחלק מהעסקה, החברות עתידות לבסס את עבודת הצוותים המשותפים שלהן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פריוריטי

    בעיניי, זו רכישה מוצלחת. אין ספק שלפריוריטי יש מה להציע לשוק האמריקאי

אירועים קרובים