פייסבוק מאמצת את שירות הזרמת משחקי הווידיאו המצליח של אמזון

מזמן לא שמענו על גלישה של הרשת החברתית לאפיקים חדשים ● לאחר שלאחרונה החלו משתמשיה לשדר בלייב לעוקביהם וחבריהם, החידוש הנוכחי יאפשר להם הזרמה חיה, והפעם של משחקי וידיאו

ארגון הבריאות העולמי - הגדרה רשמית להפרעת משחוק. צילום: BigStock

הזרמת משחקי וידיאו ו-eSports נשלטה לאורך זמן רב על ידי Twitch – שירות שרכשה אמזון (Amazon) בתמורה ל-970 מיליון דולר בשנת 2014.

הבעלים של יוטיוב (YouTube), גוגל (Google), נכנסה גם היא לעניינים בקיץ שעבר, עם יישום ייעודי משלה להזרמת משחק וידאו בלייב. כל חברה שסיפקה את השירות גילתה זה מכבר שאנשים פשוט אוהבים לראות אחרים משחקים במשחקי וידיאו – קצת כמו ההתקהלויות בחנויות הארקייד הישנות – ושלתופעה יש בנוסף להכנסות מפלטפורמות הסטרימינג שלהן, גם הכנסה נאה ממודעות ייעודיות לגיימרים.

המהלך החדש של פייסבוק (Facebook) מעיד על כך שענקית הרשת החברתית רוצה להיכנס גם היא לפעולה בתחום, וכשפייסבוק נכנסת – זה לרוב בגדול.

Twitch אמנם בנתה לעצמה קהילת הארדקור של מזרימים, אבל אלו יכולים די בקלות להתפתות לנסות את השירות בפייסבוק, בעיקר בשל מימדיו העצומים והאפשרות לחשיפה רחבה בהרבה לקהלים חדשים.

לעשות הרבה כסף

בסופו של דבר, לענקית הדומיננטית יש 1.65 מיליארד משתמשים הגולשים ברשת שלה מדי חודש, ואלו יקבלו עדכון בדמות התראה על הסרטון החי שהעלה מי מחבריהם, כך שפייסבוק לא צריכה להיות ידועה כיעד מוכר להזרמת משחקי וידיאו בכדי להצליח, אלא פשוט צריכה להוכיח לגיימרים שהם יכולים להגיע לקהל גדול, וכתוצאה מזה לעשות הרבה כסף.

למרות ש-Blizzard היא שסימלה את השילוב הראשון של משחקי וידיאו עם פייסבוק – יוטיוב ו-Twitch הן שמאפשרות למשתמשים להזרים מקבץ משחקים מכובד, ואפשר כבר לזהות הרבה משחקים חדשים שיצוצו בהמשך הדרך.

אם כן, בקרוב, אנשים שמשחקים ב-Blizzard Entertainment – למשל במשחק הסופר-פופולרי "World of Warcraft" ובלהיט האחרון "Overwatch" – יוכלו לעלות לשידור, ולהזרים את המשחקים שלהם בלייב בפייסבוק.

תכינו את הפופקורן והבירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים