שובו של הפוקימון

אפליקציית Pokémon Go הולכת להחזיר אתכם לימים הטובים ● אמנם הפרויקט עדיין בפיתוח, אך Niantic Labs כבר החלה להפיצו בכמה שווקים כ"ניסוי שדה" לקבלת תגובות והערות לפני ההשקה הרחבה של המשחק

ספורטיבי. Pokémon Go. צילום: יח"צ

אוהבי פוקימון יזכו בקרוב לאפליקציית Pokémon Go, שתחזיר אותם לימי התהילה של הפוקימונים היפניים. על טירוף הפוקימונים הזה בונה כעת יצרנית המשחקים Niantic Labs, שהופרדה בזמנו מגוגל (Google), כשזו עשתה את השינוי הארגוני והקימה את אלפבית (Alphabet).

כרגע המשחק עדיין נמצא בפיתוח, אבל Niantic החלה להפיצו בכמה שווקים כ"ניסוי שדה" לקבלת תגובות והערות לפני ההשקה הרחבה של המשחק. אתמול (ד') שיגרה החברה את האפליקציה למי שנרשמו כ"נסייני שדה" בתחילת החודש בארצות הברית, ואלה קיבלו הזמנה יזומה לנסות אותו.

מוקדם יותר, החלה החברה בניסוי ביפן, באוסטרליה, ובניו זילנד. ההפצה בארצות הברית מרמזת שהמשחק נמצא כנראה בשלבי הפיתוח הסופיים, "דקה" לפני הפצה ציבורית רחבה.

לבנות קהל נאמן של שחקנים

Niantic החלה בפרויקט של פיתוח המשחק ב-2015, ואף גייסה כ-20 מיליון דולר מגוגל, מנינטנדו (Nintendo) ומ-Pokémon Company Group, ה"אימא" של הפוקימונים. אמנם יש לה תמיכה מהחברה האם שלה, אך מאחר שהיא אינה חוסה תחת מטריית אלפבית, היא אמנם עצמאית וזריזה יותר בהתנהלותה, אך היא תזדקק להשקה מוצלחת במיוחד של מותג הפוקימונים שרבים מצפים לו, כמו גם לבנות קהל נאמן של שחקנים קבועים.

בפוסט שפרסמה החברה, היא אף חשפה כמה פרטים על המשחק עצמו, שישולבו בו אלמנטים של חיבור לאתרים בעולם האמיתי.

מי ששמנסים את המשחק יכולים "לגדל" פוקימונים ולאסוף ביצי פוקימון וגם פוקימונים בוגרים. זאת, כמובן לאחר משימות שיצטרכו לעמוד בהם, כדי לדעת איזה פוקימון יבקע מהביצה.

בנוסף, יוכלו השחקנים להשתתף באימונים באתרים מציאותיים, שבהם הפוקימונים שלהם יקיימו קרבות, או אפילו יתחרו נגד צוותים שונים של מאמני פוקימונים. שחקנים יכולים להצטרף לצוות מאמנים כדי להתחרות מול צוותים אחרים בקרבות מסוגים שונים, שימוקמו באתרים שונים סביב העולם. יותר מ-100 פוקימונים יחכו לשחקנים, והם יקבלו התראה כאשר הם נמצאים קרוב לאחד מהם, באמצעות הודעה יזומה שתישלח למכשיר שלהם.

הרעיון של שילוב העולם האמיתי עם העולם הנייד באמצעות מסך הטלפון וחיישנים שונים המשולבים בו, הוא אחד מסימני ההיכר הבולטים של Niantic, שמקווה כי יחד עם הפוקימון האגדי תצליח למשוך קהל רחב חדש, נוסף על הנסיינים או אלה שמכירים את עולם הפוקימונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים