במאית פורנו כמעט הצליחה לעקוף את הצנזורה של יוטיוב

אין ספק שהכנסת כף רגל מתחום הפורנו אל תוך ממלכת הסרטונים של האינטרנט היא מכרה זהב ● במאית תעוזתנית וסרט מרוכך במיוחד כמעט והצליחו למצוא סדק בכללים הנוקשים של האתר ולעשות זאת ● אבל רק כמעט

בלי שאף אחד ישים לב. אילוסטרציה: BigStock

האם נמצאה השיטה להכנסת סקס ליוטיוב (YouTube)? במאית סרטי הפורנו, אריקה לאסט, כמעט והצליחה לעקוף בצורה מתוחכמת את תנאיה של ענקית הסרטונים בכל הנוגע בסרטי פורנו, על ידי פרסום סרט שהמיניות בו גבוהה אך הפעילות האמיתית נמוכה. לאסט אמרה שבסרטיה היא מעוניינת לשמור על הנרטיב "בהקשר האירוטי" אך ללא מין במתכונת הארדקור.

הסרט, שמכונה "?Do You Find My Feet Suckable", עלה ב-13 במאי ליוטיוב ולא הוסר במשך מספר ימים, מה שהעלה סברה כי הוא הצליח לעמוד בכללים של אתר שיתוף סרטי הווידיאו, אשר על פיהם "תוכן מיני מפורש כגון פורנוגרפיה אסור".

אלא שכעבור כשבוע, הסרטון – שנראה כי משך צופים למרות שהציע מעט מאוד מיניות מפורשת, הוסר מהאתר בצירוף ההסבר: "הסרטון הזה הוסר בגלל הפרת המדיניות של יוטיוב בנושא עירום או תוכן מיני".

לפי סרטון הפרומו של הסרט שהועלה ליוטיוב, העלילה המקורית כוללת גבר ואישה שעושים עיניים זה לזו בספרייה, לפני שהגברת שואלת את הבחור את השאלה שהיא כותרתו של הסרט. בהמשך מסתבר שהגבר בהחלט מצא את כפות רגליה כראויות למציצה, ואחרי שהיא מפילה בכוונה את השרשרת שלה הוא מבלה את יתר הזמן בהתמכרות למה שיש להן להציע מתחת לשולחן.

כרגע כל הסרטונים ביוטיוב הקשורים בסיפור זה, הורדו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים