תומר שוייצר, Y-tech: "הענן הוא המרפא לקשיי מנהלי הסיסטם"

לדברי שוייצר, מנכ''ל החברה, "על המנהלים להיות חכמים ולא לעבוד קשה מדי - ועדיין לספק את הסחורה ולגרום לכך שהלקוח מרוצה"

תומר שוייצר, מנכ''ל Y-tech. צילום: אלוניס צילום

"החיים של מנהלי הסיסטם אינם קלים. עליהם לרצות את כל העובדים סביבם, עצותיהם לא תמיד מתקבלות, ותמיד – לא משנה מה יעשו – הם יהיו אשמים. המענה לשינוי מצב זה הוא הענן". כך אמר תומר שוייצר, מנכ"ל Y-tech.

שוייצר דיבר בפתח כנס שערכה החברה. הכנס נערך היום (ה') באולם האירועים סטוקו בתל אביב. האירוע נערך לרגל הצטרפות Y-tech לשותפה בתוכנית מחשוב הענן של מיקרוסופט (Microsoft), והנחה אותו העיתונאי והמאמן העסקי אריה מליניאק.

תפקיד מנהלי הסיסטם, אמר שוייצר, "הוא להיות חכמים ולא לעבוד קשה מדי – ועדיין לספק את הסחורה ולגרום לכך שהלקוח מרוצה. מדד ההצלחה לכך הוא שהם יישבו רגל על רגל. אם הם עובדים קשה מדי, זה סימן שמשהו לא בסדר. עליהם לעבוד חכם".

החברה, אמר שוייצר, שותפה בתוכנית מחשוב הענן של מיקרוסופט, COSN, "ואנו משיקים את פתרון הענן המאובטח Azure ICT for Integrators. הוא מאפשר לחברות אינטגרציה, לגופי אינטגרציה ולגופי IT, לספק ללקוחותיהם פתרון ענן ותקשורת כולל. התכנית תייצר הכנסה גבוהה מאפיקים חדשים עבור האינטגרטורים, והיא נועדה לעשות את החיים פשוטים יותר לאנשי הסיסטם".

לדבריו, "ארגונים נדרשים להתמקד בליבתם העסקית ולא ב-IT. שהמפעל יעסוק בייצור ועורכי הדין במקצועם. עלינו לתת להם את הכלים לעשות את העבודה כמו שצריך, עם פלטפורמה שתאפשר לארגונים לצמוח בלי לעסוק במחשוב".

על פי שוייצר, "קיים צורך קריטי בארגונים לפתרונות ענן, העומדים בתקנים הולמים בכלל ובתקני אבטחת מידע בפרט. הפלטפורמה החדשה עונה לצורך זה. כך, לקוחות הקצה בארגונים מקבלים אבטחה, ביצועים, זמינות, חוויית משתמש ופשטות. זאת, לצד גיבוי, המשכיות, שקיפות, שירות ואחריות. האינטגרטורים, מצדם יוכלו להגדיל את ההכנסה ולחזק הקשר עם לקוחותיהם".

שוייצר סיים באומרו כי "הפתרון המאובטח והכוללני, מבוסס על Azure, טכנולוגיית הענן של מיקרוסופט – בדטה סנטר מקומי. זו משולבת עם שירותי ה-ISP של Y-tech. הוא מסופק ללקוחות הקצה, כחלק מסל השירותים של האינטגרטור".

לייצר חזון אפוקליפטי של "מכונה במקום אדם"

מוניר קונדקי, מנהל עסקי האירוח של מיקרוסופט לאזור המזה"ת ואפריקה, אמר כי "החברה עוברת שינוי מטורף והוא לא הענן. הענן הוא תוצאת חלק מהשינוי".

מוניר קונדקי, מנהל עסקי האירוח של מיקרוסופט לאזור המזה''ת ואפריקה. צילום: אלוניס צילום

מוניר קונדקי, מנהל עסקי האירוח של מיקרוסופט לאזור המזה"ת ואפריקה. צילום: אלוניס צילום

לדבריו, "המוטו בפעילות החברה נשען על שתי רגליים. האחת, אפשרו לאנשים ולארגונים לעשות יותר. לא באנו להחליף אנשים, ולייצר חזון אפוקליפטי של 'מכונה במקום אדם'. הרגל השניה היא עבודה עם שותפים, זו מהות החברה".

ענן, אמר קונדקי, "אינו מקום להיות, אלא מודל שיש לעקוב אחריו. ארגונים נדרשים לשינוי שכזה בשל הלחץ, ואנו מסייעים להם במסע למימוש הענן. עסקים נמצאים במערבולות ובצורך בחדשנות. מנגד, ה-IT נדרש ליציבות וליכולת לחיזוי. לתוך המשוואה הזו נכנס המידע הגדל בקצב אקספוננציאלי ומאיים להתפוצץ. הענן הוא המענה לכך".

הוא ציטט מחקרים, לפיהם בשנת 2017, מחצית מהוצאות ה-IT בארגונים לא תהיינה במחלקות המחשוב, ונתון אחר, לפיו בשנת 2018, ארגונים יהיו בעלים של רק חצי מקיבולות השרתים בעולם.

פתרון Azure ICT Platform for Integrators, אמר קונדקי, "מאפשר לאינטגרטורים לצרף את הרכיב הקריטי של הענן לסל שירותיהם, ליצור עוד הכנסות, לחזק את הקשר עם הלקוחות – ולספק להם נקודת קשר אחת ובטוחה, בשל הכרת הצרכים שלהם. כך, האינטגרטורים יוכלו להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם ולהביא אותם ליותר שביעות רצון".

הוא סיים בציינו כי "עולם הענן יגדל בתוצאותיה הכספיות של מיקרוסופט ביותר מ-100%, זו השנה השלישית. ישראל נמצאת בחמישיה המובילה בצמיחה בתחום בין 78 הארצות שבאחריותי".

מליניאק חתם את האירוע בהרצאה "להפוך לקוחות לאוהדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים