קירות הדטה סנטר של גוגל הפכו ליצירת אמנות משגעת

אם חשבתם שמבנים משמימים לא מעניינים אתכם - כדאי שתחשבו שוב ● הענקית הכניסה אמנות בדמות ציורי קיר למתקני הנתונים שלה, כדי שכולנו נשים יותר לב לפעילות המדהימה שמתרחשת בין כתלי הדטה סנטרים הללו

יותר מדי זמן פנוי? הדטה סנטר של גוגל. צילום: יוטיוב

דטה סנטרים הם מקומות משעממים, אפילו אם הם המתקנים המסיביים של גוגל (Google) הססגונית לרוב, שאפילו בנבכיהם כל הקירות הצבעוניים והצינורות הפנימיים יכולים להיות מאוד משמימים וחוזרים על עצמם.

זו כנראה הסיבה שהביאה את ענקית הטכנולוגיה, בכדי להחיות את האווירה קצת, להזמין אמנים ליצור ציורי קיר בכמה מהדטה סנטרים שלה.

האמנות הייחודית, שמופיעה כבר באוקלהומה וגם בבלגיה, היא דרך מצוינת להציג לראווה את הכישרון של המשתתפים בפרויקט, אבל מעבר לכך מקווה גוגל שהדבר יוביל מבקרים להקדיש סוף סוף יותר תשומת לב לכל הטכנולוגיה שמאפשרת לחברה לספק לכולנו את השירותים הפופולריים מאוד שלה.

"משום שהבניינים האלה בדרך כלל לא מספקים הרבה על מה להסתכל, בדרך כלל אנשים לומדים מעט מאוד אם בכלל על המבנים המדהימים והאנשים שעושים כל כך הרבה לקידום החיים המודרניים ולהפיכתם לאפשריים", כתב אודות הפרויקט ג'ו קאבה, סמנכ"ל הדטה סנטרים של גוגל, באתר האינטרנט של החברה.

כעת מתכננת הענקית ממאונטיין וויו להרחיב את פרויקט ציורי הקיר לדטה סנטרים אחרים, ולכלול בו את מבני הנתונים המסיביים השוכנים בדבלין ובקאונסיל בלאפס, שהיא עיר באיווה.

יצירתיים. מציירים על הדטה סנטר של גוגל. צילום: יוטיוב

יצירתיים. מציירים על הדטה סנטר של גוגל. צילום: יוטיוב

אתר האינטרנט של הפרויקט בהחלט שווה הצצה – הוא מתוכנן יפה וכולל בין השאר מספר קטעי וידיאו נהדרים ומרתקים המתעדים את מאחורי הקלעים של הפרויקט; מידע על האמנים המעורבים; ותמונות של האנשים שפועלים בכל יום בכדי להבטיח שה-Gmail שלנו, ה-Google Calendar, יוטיוב (YouTube), וכל יתר הדברים האחרים שכולנו כל כך מחוברים אליהם, עובדים באופן תקין ומוצלח בעבורנו.

למעשה, לפי דברי גוגל, עובדים אלו הם מי שככל הנראה ראויים לתודה על כל יצירות האמנות החדשות והיפות הללו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים