ויזה אירופה: הקמעונאים בישראל מאבדים לקוחות עקב עמידה בתור

על פי סקר שערכה החברה, 84% מהישראלים יוצאים מהחנויות אם התור בחנות ארוך מדי, ו-45% לא יחזרו לחנות שאינה מקבלת כיום כרטיס אשראי מתחת לסכום מינימום

מישהו כבר מרגיש מיואש? צילום: BigStock

סקר שערכה ויזה (Visa) אירופה בישראל, בקרב 511 איש מהאוכלוסייה בישראל בגילאי 15-65, שופך אור על יחסו המשתנה של הצרכן הישראלי לאופן שבו הוא עושה קניות.

הסקר, באמצעות נילסן (Nielsen) ישראל, משלים תהליך מקביל של איסוף נתונים שערכה החברה ברחבי אירופה, בשילוב מספר רב של מקורות, ואשר בוחן מעת לעת את הרגלי הקניות של הצרכנים.

הישראליים נתגלו כבלתי סבלניים לתורים ארוכים בחנויות:
● 84% ממשתפי הסקר אמרו כי יצאו מחנות בלי לקנות בה עקב תור ארוך מידי. באירופה המספר גבוה מעט יותר – על פי סקר של החברה, 89% מהנשאלים ברחבי אירופה אמרו כי עזבו חנות עקב עמידה בתור.
● בישראל נבחן נושא העמידה בתור גם לפי גילאים: מסתבר כי ילידי דור ה-Z (בני 15-20) היו סבלניים טיפה יותר מהדורות המבוגרים, עם שיעור נטישה של רק 74% (לעומת 89% אצל הדורות האחרים).

הסקר בחן גם את עמדת הציבור בישראל לגבי חנויות שאינן מקבלות כיום כרטיסי אשראי מתחת לסכום מינימום מסוים:
● 66% אמרו שאינם אוהבים באופן כללי שמגבילים אותם.
● 45% אמרו כי לא יחזרו לחנות שמגבילה את אופן התשלום.

"אמצעי תשלום חדשניים יחסכו את אי-הנוחות והזמן המבוזבז של העמידה בתור, והכי חשוב – יצמצמו את הפסדי החנויות בגין סיבה זו", אמר עודד סלומי, מנכ"ל ויזה אירופה בישראל. "הם גם יאפשרו למי שלא מקבל כיום תשלום בכרטיס אשראי לאמץ זאת בקלות מתוך הבנה שההפסד הכספי גדול יותר מהרווח, במידה ולא יעשו זאת".

סלומי הוסיף כי "בויזה אנו ערוכים לשינוי מהותי במרחב הקמעונאי, עם כניסתם של אמצעי תשלום חדשניים, גם מול קהילת המפתחים והסטארט-אפים, שם אנו מתמקדים בחיפוש אחרי טכנולוגיות שישנו את פני תעשיית התשלומים בעתיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים