ה-FCC החליט לחקור כיצד מופצים עדכוני סלולר לאחר גילוי בעיות אבטחה

הוועדה רוצה לדעת מדוע חולף זמן רב מהרגע שבו נמצאת בעיה ועד הרגע בו משתחרר עדכון; מדוע גם אז לוקח זמן עד שהטלפונים מתעדכנים אצל ספקיות התקשורת; וכן מדוע בסופו של התהליך נותרים מחוץ לתמונה מספר רב של מכשירים

ה-FCC - שובתת גם ביחד עם מוסדות ממשל אחרים בארה"ב

ה-FCC, הוועדה הפדרלית לתקשורת, הודיעה שהיא רוצה לבדוק כיצד מופצים עדכונים למכשירים הניידים השונים לאחר גילוי בעיית אבטחה כזו או אחרת.

במסגרת הבדיקה פנתה לשכת הטלקומוניקציה של הוועדה למספר יצרניות מכשירי טלפון וטאבלטים וכן לספקיות תקשורת, כדי לדרוש מידע על הדרך בה הן פותרות את הבעיות שפוגעות בלקוחות הקצה.

מה שבעצם הוועדה רוצה לדעת אלה כמה דברים עיקריים: מדוע לעיתים קרובות חולף זמן רב מאוד מהרגע שבו חברה מאשרת שנמצאה בעיה ועד הרגע שבו היא מתחילה לשחרר עדכון או טלאי; מדוע גם לאחר מכן לוקח זמן רב עד שהטלפונים מתעדכנים אצל כל ספקיות התקשורת; וכן מדוע בסופו של תהליך העדכון נותרים מחוץ לתמונה מספר רב של מכשירים, בעיקר מכשירי אנדרואיד שמריצים גרסאות ישנות יחסית של מערכת ההפעלה ולכן לא זוכים לעדכון ופתרון התקלה.

כן, הוועדה רוצה לדעת מה חלקו של כל גורם בעיכובים הללו, ועד כמה אחריות יש לספקיות הסלולר בנושא, ומדוע יש גם פער גדול בין החלת עדכונים בין החברות השונות.

ה-FCC התייחסה בעיקר כדוגמה, לפגיעות Stagefright, שלפי ההערכה השפיעה על יותר ממיליארד מכשירי טלפונים ברחבי העולם, כמקרה בו החברות השאירו מאחור טלפונים ישנים יותר.

לפי הוועדה, גוגל (Google) סיפקה מספר עדכונים כדי לכסות את הפגיעות, אך רק עבור אלה שמריצים את הגרסאות האחרונות של אנדרואיד, ותוך השארת מספר רב של מכשירים ישנים יותר ללא עדכון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים