Qlik השיקה את Qlik Sense Enterprise 3.0

הפתרון החדש בנוי כפלטפורמת אנליטיקה חזותית פשוטה, משולבת ואינטואיטיבית, והוא כולל שיבוץ בינה עסקית וחדשנות של המפתחים ● הוא יהיה זמין בחודש הבא

09/05/2016 15:15
אנתוני דייטון, מנהל הטכנולוגיה הראשי וסגן נשיא בכיר למוצרים ב-Qlik. צילום: פלי הנמר

אחד הפתרונות המדוברים ב-Qonnections 2016, הכנס השנתי של Qlik, שנערך באחרונה באורלנדו, פלורידה, הוא ה-Qlik Sense Enterprise 3.0 – פלטפורמת אנליטיקה חזותית לארגונים. במהלך הכנס סיפקה החברה הצצה ראשונה לפתרון, שיהיה זמין בחודש הבא.

Qlik מתהדרת כיום בכ-39 אלף משתמשים בעולם. היא פעילה ב-100 מדינות ויש לה 1,700 שותפים עסקיים. בראשות Qlik ישראל עומד טל וייסר, המנכ"ל, והיא שייכת לקבוצת חילן, שאותה מנהל אבי באום.

מהחברה נמסר שהפתרון החדש בנוי כפלטפורמת אנליטיקה חזותית פשוטה, משולבת ואינטואיטיבית, המונעת על ידי QIX Associative Indexing Engine – שרשום כפטנט. הוא מציע שילוב של מוכנות להטמעה בארגון ומשילות עם יכולות ויזואליזציה והכנת נתונים. ב-Qlik טוענים כי היא מאפשרת לארגונים לעמוד "במגוון הרחב ביותר של תרחישי BI מאותה פלטפורמה".

בכנס סקרה Qlik את הפונקציונליות בארבעת המרכיבים של אסטרטגיית החדשנות שלה: פלטפורמה, נתונים, אנליטיקה וענן.

במהלך האירוע הוצג סיפור לקוח של AFAS Software, ספקית של תוכנת ERP הצומחת במהירות, ששילבה את Qlik Sense במוצר המקוון שלה. באמצעות הפתרון יש ליותר מ-740 אלף משתמשי AFAS בינה עסקית המוכנה לשימוש ארגוני כחלק מחבילת ERP מבוססת ענן.

באס ואן דר ולדט, מנכ"ל חברת התוכנה ההולנדית AFAS Sotware

באס ואן דר ולדט, מנכ"ל חברת התוכנה ההולנדית AFAS Sotware

באס ואן דר ולדט, מנכ"ל AFAS Software, אמר כי "מאחר שההיצע שלנו נבנה לפי סטנדרטים גבוהים ביותר, פיתוח פתרון בינה עסקית בתוך החברה לא בא בחשבון. זה היה לוקח לנו שנים. פתרון Qlik Sense סיפק לנו את הפלטפורמה שחיפשנו".

ב-Qlik ציינו כי הפלטפורמה החדשה מסוגלת להתרחב על מנת למלא צרכים של אנשים, קבוצות, ארגונים ומפתחים, תוך שמירה על האמון, האבטחה והמשילות הדרושים ל-IT. יכולות אלה מסייעות לארגונים להפוך לעסק זריז המונע על ידי נתונים, מסוגל לחשוף אפשרויות חדשות ויכול לנצל אותן.

על פי החברה, היא שיפרה בגרסה החדשה את יכולות הניהול והאדמיניסטרציה, כדי לתמוך במחלקת המחשוב של הארגון ולספק בקרה חשבונאית, קונפיגורציה ומשילות, וכן אפקטיביות רבה יותר, גם כשמדובר באזורים גיאוגרפיים רבים. שיפורים בממשק המשתמש של קונסולת הניהול (QMC) מספקים קונפיגורציה קלה יותר של תוכן ומשאבים, ומכאן גם פריסה מהירה יותר ושימוש נכון ביישומים, אובייקטים ונתונים.

צילום: פלי הנמר

צילום: פלי הנמר

החברה אף השיקה מרכז פיתוח, שמאפשר לנצל באופן מלא את פלטפורמת האנליטיקה של החברה, Qlik Analytics, ל-Web mashups, אפליקציות מותאמות, Extensions ו-ווידג'טים, המספקים דרכים חדשות לתכנון אובייקטים שישולבו ביישומים מונעי נתונים.

מרכז הפיתוח החדש כולל ממשקי פיתוח (APIs) חדשים למפתחים, לרבות API לאינטגרציה של יישומים חדשים, API והמחשה ויזואלית, ויצירה מתוכנתת של אנליטיקה ו-Plugins לסביבת פיתוח משולבת (IDE) חדשה ל-ויז'ואל סטודיו.

אנתוני דייטון, מנהל הטכנולוגיה הראשי וסגן נשיא בכיר למוצרים ב-Qlik. צילום: פלי הנמר

אנתוני דייטון, מנהל הטכנולוגיה הראשי וסגן נשיא בכיר למוצרים ב-Qlik. צילום: פלי הנמר

"Qlik בנתה את הקטגוריה לבינה עסקית בשימוש עצמי של כל משתמש. עם Qlik Sense, אנחנו ממשיכים ומרחיבים את השוק עם פלטפורמה סקלבילית, מאובטחת וניתנת להרחבה, שמסוגלת לעמוד במרכז פריסת הבינה העסקית של הארגון", אמר אנתוני דייטון, מנהל הטכנולוגיה הראשי וסגן נשיא בכיר למוצרים ב-Qlik. "גישת הפלטפורמה שלנו מאפשרת לנו להתמודד עם מגוון רחב של תרחישים. עם רשת השותפים הגלובליים שלנו, אנחנו רוצים לעבור אל מעבר לאנליטיקה חזותית".

עוד כולל הפתרון יכולות חיפוש חזותי חדשות, המאפשרות לחפש בתרשימים ונתונים. בנוסף, יכולות מחקר חזותיות מאפשרות למשתמשים לבחון ולגלות תובנות בניתוחים באמצעות מדדים וממדים נשלטים, ללא צורך להסתמך על אנליסטים שיערכו ויכניסו שינויים ב-ויזואליזציות.

הפונקציונליות בפלטפורמה החדשה משפרת את יצירת היישומים למשתמשים עסקיים, לרבות תרשימים "מודעי זמן", איתור אוטומטי של נתונים גיאוגרפיים ויישום של פלטות צבעים מוגדרות על ידי המשתמש.

כמה מאפיינים חדשים מקלים על שיתוף הניתוחים, בהם Storytelling, שמאפשר לפרסם אותם ב-Office או ב-PDF. בנוסף, Qlik NPrinting, שעד כה תמכה רק ב-QlikView, תומכת כעת גם ב-Qlik Sense, עם דיווח ריכוזי חדש ליצירת דו"חות אטרקטיביים מבחינה חזותית. יכולת זו מאפשרת לארגונים שפועלים בסביבות Legacy לעבור לארכיטקטורת BI מודרנית, תוך עמידה בדרישות הציות והרחבת הניתוח האינטראקטיבי למנהיגים העסקיים.

Qlik Sense מציעה למשתמשים עסקיים יכולות להעלאה, שינוי והעשרת הנתונים, ללא צורך בסקריפטינג מסובך. המערכת מזהה אוטומטית תאריכים חדשים ומפצלת אותם לשדות נפרדים לשם ניתוח וממשק משתמש חדש לשדות מחושבים. זאת, לרבות יכולת מילוי אוטומטית של השדה, שמאפשרת למשתמשים ליצור שדות נגזרים ולשנות נתונים. בנוסף, Qlik מציעה אופציות קישוריות רחבות יותר ליותר מקורות נתונים אינטרנטיים, לרבות טוויטר (Twitter), פייסבוק (Facebook) וגוגל (Google), וכן ליישומים בענן, בהם Microsoft Dynamics CRM ו-SugarCRM.

צילום: פלי הנמר

צילום: פלי הנמר

עם Qlik DataMarket המשתמשים יכולים להגיע לספריה מקיפה של נתונים חיצוניים הנרכשים באמצעות מינוי היישר מתוך Qlik Sense ו-QlikView, על מנת לשפר ולהצליב נתונים פנימיים כדי לקבל הקשר ולהפיק תובנות עמוקות יותר. הנתונים הזמינים מ-Qlik DataMarket ניתנים לשיפור באמצעות מידע מ-35 בורסות חשובות, כמו גם מנתונים דמוגרפיים ברמת פירוט הולמת, כולל מיקוד כתובות. חבילות חדשות כוללות מניות ומדדים, ציטוטי מניות ואינדיקטורים מרכזיים לניירות ערך, וכן דו"חות כספיים המכילים מידע פיננסי מפורט של חברות הנסחרות לציבור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים