לנובו הודיעה על הקמת קרן הון-סיכון חדשה

מדובר בקרן השנייה של החברה לאחר שהקימה אחת דומה ב-2010, בהיקף קטן יותר - של 100 מיליון דולר

רבעון טוב ללנובו

לנובו (Lenovo) הודיעה על הקמת קרן הון-סיכון חדשה. הייעוד של הקרן החדשה היא להשקיע סכום של עד 500 מיליון דולר בחברות סטארט-אפ, להן יש סינרגיות עם תחום העסקים של ענקית המחשוב.

עם זאת, אולי לאור העובדה שחלה ירידה במכירת מחשבי ה-PC של החברה, תחומי העניין שהחברה מחפשת הם Big Data, מחשוב ענן, בינה מלאכותית ומכון, שירותי אינטרנט והאינטרנט של הדברים.

מדובר בקרן השנייה שהחברה מקימה לאחר שהקימה קרן הון דומה ראשונה ב-2010, אבל אז בהיקף קטן יותר של 100 מיליון דולר. בין ההשקעות בסבב הראשון ניתן למצוא גם את החברה הישראלית ++Face שמתמחה בזיהוי פנים וההבעות שלהן.

שינוי הדרך בה אנחנו חיים כיום

מעבר להשקעת כספים בחברות חדשות, הקרן – שתופעל במסגרת קבוצה חדשה בשם Lenovo Capital and Incubator Group, תמשיך להאיץ את הצמיחה של הפורטפוליו הנוכחי של החברה.

פורטפוליו זה כולל מספר חברות בת שנתחתכו מלנובו עצמה כדי לעסוק באופן פרטני בנושאים שונים בהם החברה מגלה עניין, ובין השאר כוללת הרשימה הזו את SHAREit, אפליקציית קבצים בין מכשירים באמצעות NFC; את Lenovo Cloud, שלפי החברה מספקת שרותי ענן ל-200 מתוך החברות ברשימת פורצ'ן 500 (Fortune 500), ואת Lenovo Smart Healthcare, שמספקת פתרונות מבוססי ענן לבתי חולים, ועוד.

"פריצות דרך טכנולוגיות משנות את הדרך בה אנחנו חיים כיום. אנחנו כולנו מוכנים כיום לעצב את עתיד הטכנולוגיות משנות המשחק באמצעות מימון והדרכת חברות סטארט-אפ והבשלת פרויקטים בחממה לכדי הגעה לשוק", אמר הי זיקיאנג, המנהל הטכנולוגי של לנובו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים