HTC השיקה את מכשיר הדגל שלה: ה-HTC 10

המכשיר מסמן כיוון חדש עבור החברה, שכולל גם סיסמת פרסומות חדשה המבוססת על Power of 10 ● זו הסיבה בגללה הוחלט לנטוש את מותג ה-One M שליווה את כל מכשירי הדגל הקודמים שלה

חדש מהתנור. HTC 10. צילום: יח"צ

גם HTC הצטרפה לרשימת החברות שמגישות באפריל מכשיר דגל חדש מתוצרתן. החברה הטייוונית הציגה את ה-HTC 10 שמסמן כיוון חדש עבור החברה, שכולל גם סיסמת פרסומות חדשה שמבוססת על Power of 10. זו הסיבה שגרמה לחברה להחליט לנטוש את מותג ה-One M שליווה את כל מכשירי הדגל הקודמים שלה.

הדבר הבולט באופן חיצוני במכשיר הוא הגוף המתכתי עם השוליים האלכסוניים באופן מודגש וזאת לעומת הקימורים העדינים יותר של הדורות הקודמים, כמו גם מסך, בגודל 5.2 אינץ', שמציע עיצוב בסגנון של 2.5D עם קצוות קמורים משהו. המסך של ה-HTC 10 מציע רזולוציה מרשימה של 4K, ובכך נצמדת החברה לצמרת הגבוהה של המכשירים המוצעים כיום.

כמו חברות אחרות גם HTC מתמקדת בעיקר בחוויית הצילום במכשיר הנוכחי, ובעיקר במצלמה הקדמית אותה מכנה הפעם החברה "מצלמת אולטרה-סלפי" וזאת בגלל שלראשונה בתחום מלווה המצלמה, לה חיישן 5 מגה-פיקסלים ומפתח צילום יחסית רחב של f/1.8, גם במייצב תמונה אופטי שאמור לשפר מאוד את צילומי הסלפי, ובעיקר להפחית את הטשטוש שלהן.

טעינת 50% מהסוללה ב-30 דקות בלבד

גם המצלמה האחורית מלווה במייצב תמונה אופטי וגם לה מפתח צילום של f/1.8, אבל במקרה שלה מדובר ב-13 מגה-פיקסלים וגם בשני מבזקי לד בצבעים שונים. כמו כן היא מצוידת בחיישן לייזר למיקוד מהיר של העדשה. החברה גם מתגאה שאפליקציית הצילום שלה עולה במהירות גבוהה מאוד של 0.6 שניות בלבד.

עוד נקודה מעניינת היא השימוש ברכיב Hi-Fi בהיבט של השמע, באיכות של 24 ביט. רמקולי ה-Boom Sound חוזרים ב-HTC 10, כשהרמקול העליון אחראי לצלילים הגבוהים ואילו התחתון לצלילים הנמוכים.

לפי החברה ה-HTC 10 מציע שיפור ביצועים של 50% לעומת ה-One M9 עם ערכת שבבים Snapdragon 820, זיכרון עבודה של 4 ג'יגה-בייט, וזיכרון אחסון של 32/64 ג'גיה-בייט. הסוללה מציעה נפח עבודה של 3,000mAh עם תמיכה ב-QuickCharge 3.0 שמאפשרת טעינת 50% מהסוללה ב-30 דקות בלבד. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 6.0 שמעליה ממשק ה-Sense הקנייני של HTC בגרסה חדשה וקלילה יותר ממנה הוסרו יישומים מיותרים רבים.

ה-HTC 10 יתחיל כבר החודש להימכר במספר שווקים, כולל ארצות הברית והמדינות הגדולות באירופה, ובמאי יגיע למדינות נוספות בעולם. המחיר הבסיסי הוא 699 דולר, והוא מוצע בצבע כסף, לבן ושחור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים