HOT mobile למנכ"ל משרד התקשורת: "אל תיכנע לגולן טלקום"

החברה קוראת לשלמה פילבר "לא לשקול מתן הקלות נוספות למי שבאופן שיטתי, מעת תחילת פעילותו, עושה דין לעצמו ופועל כראות עיניו"

שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת

HOT mobile קוראת למשרד התקשורת שלא להיכנע לגולן טלקום ולעומד בראשה, מיכאל גולן, ולפעול ללא דיחוי על מנת לעצור כל פעילות שתהווה מתן פרס לחברה, כלשונה.

במכתב ששלחה הבוקר (ד') למנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, קוראת HOT mobile "לא לשקול מתן הקלות נוספות למי שבאופן שיטתי, מעת תחילת פעילותו, עושה דין לעצמו ופועל כראות עיניו". החברה ציינה כי מכתבה נשלח בעקבות פרסומים בתקשורת שלפיהם נשקלת האפשרות של מתן הקלות נוספות לגולן טלקום, ונשקל אישור של הסכם שיתוף הרשתות שלה עם סלקום בתנאים "מקלים".

במכתבה מציינת HOT mobile כי "מתן לגיטימציה לשיח בנושא מתן הקלות לגולן טלקום, המהווה פרס להתנהלות פורעת חוק תוך שהחוטא יוצא נשכר, אינה נתפסת".

לדבריה, גולן טלקום פירקה את רשת הסלולר בניגוד להתחייבויותיה ופועלת, הלכה למעשה, כמפעיל וירטואלי על הרשת של סלקום, כאשר התדרים שהוקצו לה נותרים ללא כל שימוש. בנוסף, טוענת HOT mobile, גולן משווקת ללקוחותיה שירותי דור 4 אף כי היא לא רשאית לכך, משום שלא עמדה בתנאים המתאימים לקבלת האישורים הרגולטוריים. החברה מציינת במכתב הפרות נוספות של גולן טלקום כלפי ציבור הצרכנים.

"גולן טלקום מהלכת אימים"

המכתב נשלח גם בעקבות הדברים שמסרה גולן טלקום לאחר הודעת הממונה על ההגבלים העסקיים והמשרד כי הם מתנגדים לעסקת המיזוג שלה עם סלקום. בגולן טלקום כינו את החלטת הרשויות "יום אבל שחור למשק ולכלכלה הישראלית" וטענו שהיא מונעת ממניעים אישיים של פוליטיקאים, ש-"בחרו בגולן טלקום כשעיר לעזאזל וכקורבן".

לפי HOT mobile, "גולן טלקום מהלכת אימים כאילו בלעדיה יקרוס שוק הסלולר, אף כי לכולם ברור שאין כל חשש לפעילותו התחרותית של השוק. הגיע הזמן שהשחקן שהביא לזירת התחרות כללי משחק משלו יידרש לקיים, לאלתר וללא כל הקלה או דיחוי נוסף, מחויבויות מהותיות שהיוו ומהוות מסד ובסיס לפעילות שחקנים חדשים ו-ותיקים בשוק, כמו גם להיתר שניתן לפעילותה של גולן טלקום".

החברה קוראת למנכ"ל משרד התקשורת "להתערב באופן מיידי ואפקטיבי על מנת לעצור כל פעילות בניגוד לחוק ולרישיון מצד גולן טלקום, ובכלל זה להטיל על גולן קנסות, לחלט ערבויות ולנקוט כל אמצעי הנתון למשרד התקשורת בנסיבות אלה". עוד מבקשת HOT mobile לפרסם הבהרה מיידית של עמדת משרד התקשורת בנושא, כדי שאפשר יהיה לבחון נכוחה את מצב הדברים.

מגולן טלקום לא נמסרה תגובה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים