קבוצת מילגם מטמיעה מחשבים של אסוס בחצי מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט מוטמעים מחשבי ASUS A6420 במוקד השירות החדש של הקבוצה באשדוד, שהקמתו מסתיימת בימים אלה

פרויקט בחצי מיליון שקלים. מחשב במוקד של מילגם. צילום: יח"צ

קבוצת מילגם מטמיעה בימים אלה מחשבים מתוצרת אסוס (ASUS) במוקד שירות חדש שהיא מקימה באשדוד, בסיוע האגף לפיתוח תעשייה. הפרויקט החל בינואר ועתיד להסתיים בימים הקרובים. היקפו מוערך בחצי מיליון שקלים.

המוקד של מילגם מעניק שירות ותמיכה טלפונית ליותר מ-80 לקוחות, ביניהם עיריות, גופים מוניציפליים, תאגידי מים, גופים ממשלתיים, חברות ציבוריות וחברות פרטיות, כמו פנגו (Pango). הושקעו בפיתוחו חודשים רבים של עבודה, במטרה למקסם את הקשר עם הלקוח, תוך ניהול חכם ושימוש בטכנולוגיה חדישה. המוקד החדש מכיל כ-250 עמדות של נציגי שירות ומכירה, ראשי צוותים ומנהלים.

הפרויקט תוכנן והוטמע בשיתוף עם מטרופולי-נט, המספקת פתרונות מחשוב כוללים לניהול ארגונים, ובכלל זה גופים מוניציפליים. היא מציעה בנוסף פיתוח ותחזוקת תוכנה, הסבות נתונים, הטמעה ואינטגרציה, הקמה ותפעול של מערכי החומרה והתקשורת, ומתן ייעוץ ותמיכה שוטפים.

קארין דיין, מנהלת תחום מחשוב עסקי באסוס ישראל, אמרה כי "המחשבים שמוטמעים במסגרת הפרויקט הינם מחשבי All-in-One, מדגם ASUS A6420".

שימוש בעמדות מחשב מסוג זה מאפשר הטמעה פשוטה, מהירה ונקייה של oביבת העבודה, ללא כבלים מיותרים. כמו כן, הוא נותן עמידות ושרידות לאורך זמן ממושך, מאחר שהוא מוצב על גבי שולחן העבודה.

אריק אשכנזי, מנהל השירות של מילגם, ציין כי "עמדות המחשב של אסוס מאפשרות לנו חסכון רב, בשל תכונות לשרידות ועמידות גבוהה. השימוש בהן פשוט מאוד, הכול במרחק הושטת יד, דבר המקל רבות על נותני השירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים