Jive Software השיקה משרד חדש בתל אביב

המשרד, הגדול יותר מקודמו, יתמוך בפעילויות הליבה השונות של החברה וימשיך להיות מעורב בפיתוח המוצרים שלה

המשרד החדש של Jive בתל אביב. צילום: יח"צ

Jive Software מרחיבה את פעילותה בארץ עם השקת משרד חדש וגדול יותר בתל אביב, שיתמוך בפעילויות הליבה השונות של החברה.

המשרד של Jive בישראל נוסד לאחר שהחברה רכשה את הסטארט-אפ הישראלי OffiSync במאי 2011. מאז, במסר מהחברה, ישראל הייתה אחד המרכזים המתפתחים ביותר שלה. ב-Jive אומרים כי פתיחתו של המרכז החדש תאפשר לחברה להמשיך ולהעמיק את הפעילות בארץ, לגייס עובדים נוספים ולהעמיק את הקשרים עם הקהילה הטכנולוגית והעסקית במדינה.

יצוין כי המשרד בארץ מעורב ויהיה מעורב בפורטפוליו המובייל המלא של החברה, בפיתוח מוצרים חדשים ובהתרחבות החברה לתחומים נוספים, כמו בניית הארכיטקטורה החדשה של מוצר הליבה שלה בענן ובניית פתרונות משחקיים לקולבורציה בין עובדים בתוך מערכת פנימית של חברות.

מרכז הפיתוח של Jive בישראל מונה כ-100 עובדים, גדל ב-150% בשנה האחרונה וצפוי להתרחב בעתיד הקרוב. הוא מוביל את קו המוצרים הבא של החברה, הכולל את Jive WorkHub, הרשת הפנימית האינטראקטיבית שהיא פרי פיתוח החברה.

משרד גדול יותר מהקודם. צילום: יח"צ

משרד גדול יותר מהקודם. צילום: יח"צ

״הצוות של Jive בישראל שיחק תפקיד משמעותי בחדשנות של החברה בשנים האחרונות, בייחוד בעת השקת אפליקציות מובייל כמו Jive Chime ו-Jive Daily, ולאור האינטגרציה החלקה של האפליקציות עם שאר פתרונות הקולבורציה של Jive", אמרה אליסה סטייל, מנכ״לית החברה. ״במשרד החדש נוכל להכפיל את הפעילות בישראל כדי למנף את הידע והיכולות של המשרד ולהעצים את הגדילה אף יותר״.

לדברי ארי מרגלית, סגן נשיא בחברה ומנכ"ל Jive ישראל, אמר כי ״המיקום החדש של המשרד, בלב תעשיית הטכנולוגיה הישראלית, יבטיח שנהיה תחרותיים יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים