חיה בסרט: אינסטגרם מקדמת את תחום הווידיאו שלה

אפליקציית שיתוף התמונות תציע מעכשיו אפשרות לחלוק סרטוני וידיאו באורך של עד 60 שניות ● החברה החלה לספק את העדכון, שיגיע אל כל המשתמשים "בחודשים הקרובים"

אינסטגרם

החל מהיום, יוכלו חלק ממשתמשי אינסטגרם (Instagram) לפרסם סרטונים ארוכים יותר. האפשרות לשיתוף וידיאו כבר הייתה קיימת באפליקציה, אבל עד כה היו אלו סרטונים בני 15 שניות בלבד. כעת יוכלו משתמשים להקליט סרטונים ארוכים יותר על היישום לשיתוף מדיה.

החידוש יהיה זמין הן ב-iOS והן באנדרואיד (Android), אבל בינתיים, כהתחלה, רק קבוצה קטנה של משתמשים תזכה ביכולת זו. בזמן שיותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש בווידיאו על מנת להביע את הרגעים שלהם, אינסטגרם – יחד עם החברה האם שלה פייסבוק (Facebook) – צוללות עמוק יותר לתוך החלל הזה, כדי לספק לגולשים את מה שהם רוצים. הראשונים לזכות ליצור ולשתף הם מפרסמים, שהורשו לשתף מודעות וידיאו באורך 60 שניות, למותגים כמו T-Mobile והאחים וורנר (Warner Bros).

לפני כמעט שלוש שנים הוסיפה אינסטגרם לראשונה תמיכה בווידיאו, ומנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, אמר כי "אנחנו באמת רק מתחילים עם המוצר הזה". באותו הזמן יכלו משתמשים להעלות קליפים קצרצרים בני 15 שניות ולהחיל עליהם אחד מ-13 מסננים כדי לגרום להם להתבלט. "כשאני חושב על מה הוא אינסטגרם, אני חושב על רגעים. בליבה שלנו – הדימויים החזותיים הם הכל", אמר מייסד החברה קווין סייסטורם בזמנו, והוסיף "המשימה שלנו היא ללכוד ולשתף את הרגעים בעולם, ואנחנו חיים את הדבר מדי יום ביומו".

במשך הזמן פרסמה החברה מספר שיפורים בעבור השירות, כולל יותר פילטרים ויכולת להילוך אטי. כמו כן נוספה באפליקציה ספירת צפיות בווידיאו לפוסטים, מה שאיפשר למשתמשים לראות לא רק כמה אנשים אהבו את הסרטונים שלהם אלא כמה באמת ראו אותם, כלי חשוב כדי להתחרות באפליקציית Vine של טוויטר (Twitter). באוקטובר הוסיפה אינסטגרם לראשונה ערוץ וידיאו הדומה ל-Moments של טוויטר, כדי לחזק את תחום הווידיאו שבו החברה מאמינה, ולאפשר אוספי תמונות של משתמשים שתועדו סביב אירועים ספציפיים.

בתחילה נועדה הגבלת הסרטונים ל-15 שניות בלבד, לגרום לאנשים לגשת ישר לעניין, בכדי שיוכלו לחלוק את חוויותיהם בתמציתיות. אלא שכעת, על ידי הגדלת האורך עד כדי דקה, נותנת אינסטגרם למשתמשים את היכולת להרחיב יותר את הסיפור שלהם, וזהו בדיוק הדבר שממנו חששה בעבר. מצד שני, טרחנות הגולשים כנראה פחות משמעותית לנוכח העובדה שהשינוי מחזק גם את הכלים של פייסבוק בתחרות שלה מול יוטיוב (YouTube) על הובלת תחום הווידיאו של האינטרנט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים