סנאפצ'ט מוסיפה שיחות קוליות ושיחות וידיאו

אפליקציית המדיה החברתית נתנה בוסט רציני לצ'אט אחד-על-אחד שלה כשהוסיפה שורה של תכונות חדשות להודעות, כולל הערות וידיאו ואודיו ומדבקות

קופצת למים של טיק-טוק. סנאפ

בשורה משמחת לכל מי שמוצא את סנאפצ'ט (Snapchat) כמדיה החברתית המגניבה ביותר. בהתאם לשמועות שהחלו בתחילת השנה, עדכון חדש מסמן את הפעם הראשונה שבה החברה הוסיפה תכונת קול מובהקת לשירותיה.

לסנאפצ'ט יש אמנם תכונות וידיאו חי מאז 2014, אבל היא הייתה ללא ספק מסורבלת וחייבה את המשתמשים לכך שמסך הצ'אט יהיה פתוח בכדי להפעיל אותה. השינוי העכשווי מאפשר למשתמשים ליזום שיחות קוליות או שיחות וידיאו ישירות מהצ'אטים, גם אם המשתמש האחר אינו נמצא כעת בצ'אט.

כשמשתמשים אינם בצ'אט, הם יראו הודעה שתאפשר להם לדעת כי מישהו קרא להם לשיחה. בזמן הימצאות בצ'אט, יקבלו המשתמשים את האפשרות להתעלם מהקריאה, להצטרף באמצעות וידיאו, או לענות מבלי להפעיל את המצלמה שלהם. שיחות הווידיאו הן בנוסף גם אינטראקטיביות, כך שלמשתמשים יש את היכולת להחליף הודעות טקסט תוך כדי שיחת וידיאו.

לאפליקציה גם נוספו הערות (notes) אודיו ווידיאו בדמות סרטון קצר או קטעי קול שהמשתמשים יכולים לשתף בתוך הצ'אטים במהירות. הערות האודיו והווידיאו נועדו להציע דרך מהירה לשלוח הודעה קולית או סרטון וידיאו לחבר שאיתו המשתמש משוחח, במקום לקרוא למישהו במיוחד. כמו שקורה עם הודעות טקסט ותמונות אחרות המוחלפות בצ'אטים, גם ההערות ייעלמו לאחר שמשתמשים יעזבו את הצ'אט, אלא אם ישמרו אותם באופן יזום על ידי לחיצה על ההודעה.

העדכון גם מוסיף לסנאפצ'ט מדבקות בפעם הראשונה, על אף שמדובר בתכונה שנחשבת לפופולרית מאוד בכל כך הרבה שירותי הודעות אחרים. את המדבקות החדשות ניתן לחפש על ידי הקשה על תפריט מדבקות (מתחת לסמל הסמיילי) וחיפוש מילות מפתח כמו "אהבה" או "אושר" (ראוי לציין שהחברה אומרת כי המדבקות האלו אינן קשורות ליצרנית Bitmoji Bitstrips, שדיווחים טוענים כי נרכשה על ידי סנאפצ'ט).

בנוסף, גם ה-stories מקבלים עדכון המשנה את האופן שבו המשתמשים גולשים דרך סיפורים של חבריהם. לאחר שמתחילים לצפות בסיפורים של החברים, היישום יתחיל לטעון את הסיפורים הקרובים ברקע, בכדי להקל לנווט ביניהם. המשתמשים יכולים גם לדלג לסיפור הבא ברשימת החברים שלהם על ידי החלקה שמאלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים