מתקפת הנגד לאלגוריתם החדש של אינסטגרם מתעצמת

הם אמנם עדיין לא נכנסו לפעולה, אבל השינויים המתוכננים של אפליקציית שיתוף התמונות מסתובבים במדיה החברתית ומסעירים משתמשים, והתרעומת כנגדם ממשיכה לצבור תאוצה

משחק ילדים. אינסטגרם. אילוסטרציה: BigStock

אפליקציית שיתוף התמונות הפופולרית, אינסטגרם (Instagram), הודיעה לאחרונה כי היא מתכננת ליישם אלגוריתם חדש באתר שלה, שאמור לתת עדיפות גבוהה יותר לפוסטים שהחברה מאמינה שיעניינו יותר את המשתמשים, וזאת במקום התצוגה הקבועה של ההודעות האחרונות שמופיעות ראשונות בפיד.

אינסטגרם, שנמצאת בבעלות פייסבוק (Facebook), אומרת שאימוץ האלגוריתם, הדומה לזה של פייסבוק, יעזור לעשיית סדר ומיגור העומס וכל מה שמיותר או מגובב בפיד של המשתמשים, מה שמייצגת מלה אחת – declutter. אלא שנדמה, לפי התגובות לחדשות, כי רבים ממשתמשי אינסטגרם דווקא אוהבים את הפיד שלהם בדיוק כפי שהוא נראה כיום.

האינטרנט הומה משמועות שמנבאות כי המערכת החדשה תיכנס לפעולה החל ממחר, אבל אינסטגרם אמרה ל-CBS News כי שמועות אלה אינן נכונות. "יחלפו עוד כמה שבועות, או אפילו חודשים של בדיקות לפני שנפעיל את החידוש באופן רחב יותר. נכון לעכשיו קבוצות הבדיקה קטנות מאוד. נודיע לקהילה לפני שנכניס כל סוג של שינויים לפעולה", אמר דובר החברה בהודעת דואר אלקטרונית לאתר החדשות.

עם זאת, משתמשים רבים, כולל הזמר ג'ון מאייר, פנו לאינסטגרם כדי להביע את זעמם על השינויים המתוכננים. מאייר הצהיר כי הפיד הכרונולוגי נחוץ כדי לסייע לאמנים להישאר רלוונטיים על הפלטפורמה, ותהה כיצד אלגוריתם יכול לחזות טוב יותר את הטעם ותחומי העניין שלו המשתנים ללא הרף.

בינתיים, רבים ממשתמשי אינסטגרם מקדמים פתרון לטיפול באלגוריתם על ידי הפעלת push notifications. המשתמשים מעלים תמונות המציגות את ההאשטאג turnmeon#, ומבקשים מעוקביהם להפעיל את ה-push notifications כך שיקבלו התראה בכל פעם שהאדם שבו הם המתעניינים מעלה פרסומים לאתר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים