האם אובר הולכת להיפרד מכל הנהגים שלה?

על פי הדיווחים, החברה עסקה בבדיקת תחום המכוניות האוטונומיות מזה זמן מה ● בסופו של דבר, היא החליטה להעביר הזמנה למרצדס-בנץ על לא פחות מאשר 100 אלף רכבים

מי נוהג במכונית?! צילום: BigStock

גם זו דרך לחסוך בהוצאות: לפי דיווחים של יודעי דבר, אובר (Uber) הזמינה כ-100 אלף מכוניות אוטונומיות מסוג S מהיצרנית מרצדס-בנץ (Mercedes Benz).

לפי הידוע, החברה עסקה בבדיקת התחום של מכוניות אוטונומיות מזה זמן מה, כולל החברות שאמורות להציע מכוניות כאלה בשנים הקרובות. בסופו של דבר החליטה להעביר הזמנה לחברה הגרמנית.

עם זאת, לא מדובר ברכישה מיידית. מכוניות ה-S Class יגיעו לכבישים, לפי מרצדס-בנץ עצמה, ב-2020, וזה במקרה הטוב. עם זאת החברה כבר סיפקה הוכחה לכך שלימוזינה שמבוססת על דגם האב יכולה לנסוע מרחק רב – יותר ממאה קילומטר – ולהגיע בשלום אל היעד.

עם זאת באובר כנראה חושבים לטווח רחוק, ולפי כל ההערכות זו רק שאלה של זמן, ושאלה של השוואת תקנים וחוקים בין מדינות, עד שמכוניות אוטונומיות יהפכו לחלק בלתי נפרד מהתנועה בשוק.

מכוניות אוטונומיות יאפשרו לאובר לחסוך הוצאות רבות בדמות התשלומים שהם צריכים להעביר כיום לנהגים שרשומים בחברה. במקביל, הודיעה החברה שהיא מתכוונת להרחיב את המתקן שיש לה בפיטסבורג, פנסילבניה, בו היא מבצעת בדיקות של מכוניות ללא נהגים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים