יוטיוב מצטרפת לשירות הווידיאו של T-Mobile

ספקית שירותי התקשורת הסלולרית בארצות הברית, רושמת לזכותה מהלך שמקדם במיוחד את ה-Binge On Video Service שלה וחוברת לענקית הסרטונים ברשת

בסטיז. יוטיוב ו-T-Mobile

T-Mobile מוסיפה את יוטיוב (YouTube) ועוד מספר רב של ערוצים אחרים לשירותי הווידיאו שלה.

החברה הודיעה בסוף השבוע כי הגיעה להסכם עם ענקית הסרטונים, המאפשר למשתמשים של חברת הסלולר להזרים ערוצי יוטיוב על השירות שלה, המכונה Binge On. מהלך הנועד לצורך הגדלת מנויי הווידיאו של החברה.

יוטיוב תהווה עוד תוספת לשירות, שאינו משתמש בתכנית נתוני הסלולר של הלקוח בעת הקרנת סרטונים בסמארטפונים. עם זאת, בעבר היו ויכוחים בין שתי החברות מאחר שיוטיוב סברה כי הספקית מורידה את איכות קטעי הווידיאו שלה.

במסגרת ההסכם הנוכחי הוחלט כי יוטיוב תנהל את איכות הסטרימינג שלה בעצמה, בעוד ש-T-Mobile תהיה רק הגוף שיספק אותו למנויים. החברה דיווחה כי יחד עם יוטיוב תוסיף גם הזרמת ערוצים אחרים כגון: Fox Business, Google Play Movies, KlowdTV, ESNE ו-Discovery GO. המהלך הזה מחזק את שירותי הווידיאו, וכעת הם יכללו בסך הכל יותר מ-50 ערוצים.

מנכ"ל ונשיא T-Mobile, ג'ון לגר, הצהיר בהודעה לעיתונות כי "העובדות ברורות – Binge On הוא להיט גדול, והוספת שירותים אלה היא פשוט ענקית! עכשיו יוכלו לקוחות T-Mobile לצפות בכל הסרטונים שהם רוצים לראות מפלטפורמות אלה אפילו מבלי לגעת בנתוני המהירות הגבוהה שלהם".

בזמן שתכנית הנתונים של Binge On היא חינמית, עלות המנוי הוכפלה ללקוחות החברה, אשר הזרימו יותר מ-57 מיליון ג'יגה בייט מאז היווסדו של השירות, מבלי לבזבז דבר מנתוני המהירות הגבוהה שלהם.

נותנים תחרות ומרחיבים את שירותי הווידיאו

T-Mobile מגדילה את פופולריות הזרמת הווידיאו שלה לטלפונים החכמים עם Binge On ועם השותפויות החדשות השונות שלה. באמצעות הפעילות הגדולה יותר בתחום הווידיאו, אנליסטים מצפים כי חברת הטלקום תתחרה עם היריבות המציעות שירותים דומים. על-פי הציפיות, T-Mobile יכולה "לגנוב" את נתח שוק הווידיאו של AT&T, שרכשה את DirecTV בשנה שעברה, מה שהרחיב את מספר מנויי הווידיאו שלה.

לגר נשאר בטוח כי T-Mobile תוכל לגרוף את נתח השוק והעיר על כך כי "ביקוש הווידיאו לנייד מרקיע שחקים. לקוחות בדואופול יכולים להפסיק לצפות או לשלם חשבונות גדולים במפתיע. רק ללקוחות T-Mobile עם Binge On יש אפשרות למתוח את נתוניהם ללא עלות נוספת"!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים