סמסונג השיקה בישראל את מכשירי הדגל שלה: Galaxy S7 ו-Galaxy S7 Edge

לדברי החברה, המכשירים עמידיפ למים ולאבק ובעלי סוללה חזקה של יותר מ-3,000 מילי-אמפר לשעה, שתספק יום עבודה שלם ללא קושי, זיכרון חיצוני ניתן להרחבה, מעבד עוצמתי ועוד

במה ה-S8 יהיה שונה מקודמיו, ה-S7 וה-S7 Edge? מקור: אתר החברה

סמסונג (Samsung) השיקה היום (ב') בישראל את מכשירי הדגל החדשים של החברה, ה-Galaxy S7 ו-Galaxy S7 Edge, שהושקו בחודש שעבר בברצלונה והושקו בעולם לפני שלושה ימים. המכשירים זמינים למכירה כבר היום בחנויות ואצל המפעילות.

המכשירים החדשים מציגים את פסגת הטכנולוגיה כפי שסמסונג מאמינה בה, ולדברי אורן מורן, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל, במסיבת ההשקה שערכה החברה בתל אביב, "המכשיר מהווה קפיצת מדרגה, וסמסונג לקחה את כל שיאי הטכנולוגיה אל מכשיר מוקשח אחד".

המכשיר, לדברי החברה – עמיד למים ולאבק, בעל סוללה חזקה של יותר מ-3,000 מילי-אמפר לשעה, שתספק יום עבודה שלם ללא קושי, זיכרון חיצוני ניתן להרחבה, מעבד עוצמתי ועוד.

באירוע הוצגו גם המוצרים הנלווים שהוצגו בברצלונה ויושקו בישראל: משקפי המציאות המדומה Gear VR ומצלמת ה-360 מעלות. במסגרת ההשקה, סמסונג הודיעה כי תעניק ל-5,000 הרוכשים הראשונים משקפי Gear VR במתנה.

אחת התכונות שסמסונג מדגישה במכשיר היא איכות המצלמה, המשפרת את איכות התמונות בתנאי תאורה קשים. בזכות טכנולוגיית ה-Dual Pixel, עדשה בהירה יותר עם מפתח רחב יותר ופיקסל גדול יותר, למצלמה יש מהירות צמצם גבוהה יותר ופוקוס אוטומטי מדויק יותר גם בתנאי תאורה נמוכה. מצב הפעלה חדש של המצלמה, העונה לשם Motion Panorama, מעניק תנועה לתמונות פנורמיות מסורתיות. הצלם זיו קורן, השתתף במסיבת העיתונאים והציג תמונות שצולמו במכשיר תוך השוואה לתמונות שצולמו ב-iPhone 6, והציג הבדלים גדולים באיכות התמונות של ה-S7.

עוד ציין מורן, כי סמסונג מתכוונת להטמיע בקרוב את שירות התשלומים Samsung Pay, ומתכננת מוצרי VR חדשים, שיתאימו למשקפיים ולמצלמת ה-360.
באירוע הודיעו סמסונג ישראל ו-HOT על שיתוף פעולה, שיאפשר ללקוחות HOT לצפות בתוכני ה-VOD במשקפי ה-VR של סמסונג, ו-HOT הכריזה כי תפיק סדרות מצולמות ב-360 מעלות, שיעשירו את חוויית הצפייה. כמו כן השיקה אפליקציה חינמית שמאפשרת לצפות בתכנים במשקפיים החדשים.

המחירים של המכשירים החדשים דומים למדי בקרב המפעילות, ועומדים על כ-3,500 שקלים לדגם ה-S7, ו-4,000 לדגם ה-S7 Edge.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים