אזרח אמריקני עלול להיאסר – כי "השתיק" ניידים ברכבת

לטענת סנגורו, מרשו לא התכוון לפגוע באיש ● "לא הייתה לו כוונת זדון אמיתית", אמר והוסיף כי בסך הכל התעצבן מהעובדה שכולם מסביבו מדברים ומשתמשים בטלפון, ורצה קצת שקט

קצת שקט זו בקשה מוגזמת? אילוסטרציה: BigStock

מי מאיתנו לא רוצה לעתים קצת שלווה ובעיקר שקט מהמכשירים הניידים. לאזרח אמריקני אחד, מתברר, זה עלה ביוקר – ועתה הוא עלול להיאסר.

דניס ניקול, תושב שיקגו בן 63, נעצר ביום שלישי האחרון בחשד לשיבוש תקשורת של מכשירים סלולריים ברכבות בעירו. זאת, לאחר חודשים של תלונות מצד הנוסעים ובעקבות פרסום של בלוגר מקומי, שחשף את התנהלותו הפלילית לכאורה של ניקול.

לפי התלונות והצילומים של הנוסעים, ניקול השתמש במכשיר לשיבוש הרשתות. לפי החוק הפרדלי, אסור למכור, לקנות או להשתמש במכשירים מסוג זה, שעלותו מוערכת החל מעשרות דולרים.

המשטרה המקומית חקרה את הנושא במשך חודשים. בשבוע שעבר, שיחה למוקד החירום, 911, דיווחה על ניקול בשעת מעשה. שוטרים מוסווים עצרו אותו זמן קצר לאחר מכן באחד הרציפים של רכבת העילית בשיקגו.

לטענת סנגורו, מרשו לא התכוון לפגוע באיש. "לא הייתה לו כוונת זדון אמיתית", אמר והוסיף כי ניקול בסך הכל התעצבן מהעובדה שכולם מסביבו מדברים ומשתמשים בטלפון, ורצה קצת שקט.

העונש על כך יכול להגיע אף למאסר בפועל וקנס של עשרות אלפי דולרים – החל מ-16 אלף דולר עבור כל פעולת שיבוש או עד 112 אלף דולר בגין שימוש במכשיר.

ניקול שוחרר בערבות ביום רביעי האחרון ושמר באופן אירוני על זכות השתיקה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איתן

    בקיצור, הרשויות כעסו, כי בזמן הזה הן לא הצליחו להאזין לנוסעים... כל הכבוד לבחור. איפה אפשר למצוא מכשיר כזה...? :)

אירועים קרובים