דיווחים: סנאפצ'ט שכרה צוות של מומחים בתחום המציאות הרבודה

המועסקים החדשים היו מעורבים בפרויקטים כגון ה-HoloLens של מיקרוסופט וה-Vuforia של PTC, ועובדים לשעבר של אייפלואנס, שמפתחת טכנולוגיה למעקב אחרי תזוזת העיניים

קופצת למים של טיק-טוק. סנאפ

האם גם סנאפצ'ט (Snapchat), שעומדת מאחורי אפליקציית שיחות הווידיאו המיידיות, מתכוונת להיות בין החברות שיציעו התקני מציאות רבודה או וירטואלית, וכך לחצו את הקו לעולם החומרה? לפי דיווחים שעלו באחרונה ברשת, כנראה שזה אחד הכיוונים שהחברה בודקת.

על פי הדיווחים, סנאפצ'ט אף החלה לשכור את שירותיהם של אנשים שעובדים בתחום, בהם מומחים שהיו מעורבים בפרויקטים כגון ה-HoloLens של מיקרוסופט (Microsoft) וה-Vuforia של PTC – שרכשה את הפרויקט מקוואלקום (Qualcomm), ועובדים לשעבר של אייפלואנס (Eyefluence), שמפתחת טכנולוגיה למעקב אחרי תזוזת העיניים.

הפעילות הזו לבדה יכולה להצביע על כך שבסנאפצ'ט שואפים לשבור את הגבולות הפיזיים ולהיכנס לעולם הווירטואלי/רבוד, אבל אסור לשכוח שכבר לפני כשנתיים רכשה החברה את Vergence Labs, שייצרה משקפיים "רגילים" – אך עם מצלמה מובנית.

הערכות אחרות מדברות על כך שבחברה בסך הכול רוצים ללמוד כיצד להוסיף לאפליקציות שלה יכולות של מציאות רבודה, שיאפשרו שימוש טוב יותר בהתקנים של חברות אחרות. כך או כך, אין ספק שמדובר בעוד מהלך מעניין בתחום שנחשב לוהט באחרונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים