Bellboy: מערכת מלונאית מדור חדש

טכנולוגיות חדשות משנות את צורת העבודה של המלונאים ומחייבות אותם לעשות שימוש במוצרי תוכנה מתקדמים ● סטארט-אפ חדש מציע מערכת שתסייע למלונות לנהל את הקשר עם הלקוחות בשיתוף עם חברות קיימות

Bellboy

עולם הנסיעות, האירוח והשעשועים מגלגל עשרות מיליארדי דולרים בשנה. תעשייה זו משוועת לטכנולוגיות חדשות שיעלו ויסייעו לגופים להתמודד עם התחרות בתחום מצד אחד, ומצד שני תאפשר לצרכנים חוויית משתמש עדיפה שתיתן להם פתרון נגיש ונוח.

התעשייה משנה פניה בקצב מהיר. האינטרנט וטכנולוגיות חדשות משנים את צורת העבודה של המלונאים ומחייבים אותם לעשות שימוש במוצרי תוכנה מתקדמים. בנוסף, האורחים מצפים לקבל שירות, ברמה גבוהה, התואם את הפרופיל שלהם ואת העדפותיהם.

סטארט-אפ ישראלי חדש בשם Bellboy מציע מערכת חדשה שתסייע למלונות לנהל את הקשר עם הלקוחות שלהם בשיתוף עם רשתות חברות קיימות.

לדברי מייסד החברה, משה מצליח, "מערכות המידע במלונות, כיום, מבוססות ברוב המקרים על מערכת תוכנה בסיסית, PMS-Property Management System, לניהול הזמנות ואורחים, עם תוספות של תוכנות זרות הכרחיות (Add–Ons), כגון קישור לאתרי הזמנות באינטרנט, מנוע הזמנות מאתר המלון וכד'. תוספות אלה, המשווקות על ידי חברות שונות, אינן קשורות למערכת הבסיסית או ממומשקות אליה, בצורה חלקית".

מה אתם נותנים שלא קיים היום בשוק ?
"מלון מודרני זקוק לשורה ארוכה של מערכות נוספות כגון תוכנות לאופטימיזציה של מחירים, לקשרי אורחים (CRM) ומעקב אחר חוות הדעת שלהם, לנקודות מכירה (POSׂ) עבור ברים ומסעדות, למעקב על מחירי מתחרים, לניהול אירועים, לקריאות אורחים ותחזוקה, לעיתים גם לספא וברשת מלונות נדרשת מערכת לניהול הזמנות רשתית ועוד. כיום כל אחת ממערכות אלה משווקת על ידי ספק אחר, וגם מלון בינוני, שירצה להפעיל חלק מהמערכות הנוספות, יאלץ להתקשר עם ארבעה-שישה ספקי תוכנה שונים, דבר ההופך למשימה בלתי אפשרית".

משה מצליח, מייסד Bellboy

משה מצליח, מייסד Bellboy

איך אתה רואה את השוק מתקדם?
"אנחנו מעריכים שכיום עולם המלונאות נמצא במצב שחברות "רגילות" עמדו בו, לפני פריצת מערכות ה-ERP. לכל חברה הייתה מערכת הנהלת חשבונות ואליה התממשקו תוכנות זרות כגון ניהול ייצור, ניהול שיווק ומכירות לחברה סיטונאית, גזברות, תמחיר וכד'.

Bellboy מפיתוחנו הינה תוכנה Web-ית, שיכולה לעבוד בענן או על גבי שרת פרטי, המכילה את כל המודולים, הדרושים כיום להפעלת מלון, משולבים במערכת אחת. אנו מציעים, למעשה, את מערכת ה-ERP הראשונה, למלונות עצמאיים ולרשתות קטנות עד בינוניות של עד 100-150 בתי מלון".

נקודת מבט

Bellboy מציעה מערכת חכמה שמאפשרת לכל מלון ליהנות מכלים שכמעט ולא קיימים בשוק המלונאות, אשר מצד אחד מצליח לייצר הכנסות אדירות , ומצד שני עדיין נמצא רחוק מאוד מבחינה טכנולוגית.

השימוש בערוצים של מדיה חברתיים, אשר מיליוני משתמשים נמצאים בהם, יכול להוות דרך יעילה מאוד למצוא לקוחות, וכן דרוש כלי לניהול נכון, בכלל הקיפי הפעילות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. כפר הנופש אור אבנר זיטומיר אוקריינה

    שלום אשמח לנסות את התוכנה שלכם. יש לנו כפר נופש באוקריינה. ועוד 2 מקומות חדשים בפיתוח , אשמח לנסות ולראות עם זה מתאים לניהול שלי. וכן לדעת מחירים לגבי התוכנה הזאת. תודה מראש , ושבוע טוב

אירועים קרובים