סיגייט הכריזה על כונן ה-SSD המהיר ביותר בעולם

את המוצר מתכוונת החברה להשיק בקיץ הקרוב ● לדבריה, מדובר בכונן שיציע קצב העברת נתונים של 10 ג'יגה-ביט לשנייה - 4 ג'יגה-ביט לשנייה ויותר מעבר לכונני ה-SSD המהירים ביותר שמוצעים כיום בשוק

SSD של סיגייט. צילום: יח"צ

יצרנית הכוננים סיגייט (Seagate) הכריזה על כונן המצב המוצק (SSD) המהיר ביותר בעולם, כונן אותו היא מתכוונת להשיק בקיץ הקרוב.

לפי החברה מדובר בכונן שיציע קצב העברת נתונים של 10 ג'יגה-ביט לשנייה – 4 ג'יגה-ביט לשנייה ויותר מעבר לכונני ה-SSD המהירים ביותר שממוצעים כיום בשוק.

סיגייט מכוונת את הכוננים החדשים הללו לשימוש ביישומים בהם המהירות היא אחד הדברים הכי חשובים בתפעול, כדוגמת ספקי שירותים בענן בקנה מדיה גדול ועבור אפליקציות רשת, הרצות של מידע סטטיסטי בקנה מידע גדול וכן בניית מודלים של מזג אוויר בזמן אמת. היא אף ציינה שניתן יהיה להשתמש בכוננים אלה במערך בו שכבה שלמה תבנה רק מהם לצורך האצה של תהליכים.

הכונן המיועד יפעל בחריצי PCIe עם 16 ערוצים, אבל גם עבור PCIe בעלי שמונה ערוצים מציעה החברה כונן מהיר במיוחד שיעביר נתונים במהירות של 6.7 ג'יגה-הרץ לשנייה, כשגם זו מהירות גבוהה במקצת ממה שמוצע כיום. "פתרון שמונת הערוצים יספק חלופה לארגונים שמחפשים את רמת התפוקה הגדולה ביותר, אבל בסביבות שמוגבלות בידי דרישות צריכה בכוח או עלויות", נמסר מסיגייט.

הכוננים אמורים לעבוד עם ממשקים בפרוטוקול NVM שאמור להחליף את פרוטוקול ה-SATA שכבר נחשב לוותיק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים